Gå til innhold

Verdi på diverse telefoner

Anbefalte innlegg

Jeg har et par gamle Nokia telefoner her nå som en jeg kjenner lurte på om jeg kunne selge for han. Jeg vil da gjerne vite ca hva disse er verdt.

Jeg har også et par telefoner selv som jeg har vurdert å selge, så er interessert i prisantydning på disse også.

1. Nokia 5210

Denne telefonen er veldig lite brukt, dette vet jeg da han jeg skal selge det for har kjøpt den ny og fikk jobbtelefon like etterpå.

Den er ikke operatørsperret.

2. Nokia 7250i

Denne telefonen kjøpte han av en som sa at det var en feil på den, slik at det stadig stod "sett inn sim-kort". Dette fikset jeg med en papirbit mellom sim-kort og batteri. Telefonen virket da bra, han har vel fått opp "sett inn sim-kort" 2-3 ganger i løpet av et halvt års tid. Helt grei telefon 2/3/4 med andre ord.

3. Nokia kamera HS-1C

Det løse kameraet som man fikk kjøpt for en stund siden, tror dette ble kjøpt inn til en Nokia 5100 i sin tid. Det har samme tilkobling som bl.a. 7250i og 3200 har. Kameraet virker fint på 7250i'n, virker som gir litt bedre bilder enn det som er innebygget i 7250i.

4. Siemens ST55

Denne har jeg kjpt ny, brukte den 3-4 måneder mens min Nokia 3200 var på reperasjon utallige ganger. Den gjorde nytten sin da. Siden den gang har den stort sett blitt brukt som vekkerklokke.

Noe negativt med denne må være batterikapasitet. Holder vel 3, kanskje 4 dager hvis den ikke blir brukt.

5. Samsung X450

Denne kjøpte jeg ny når min Nokia 3200 hadde vært på reperasjon for 4 gang og jeg hevet kjøpet. Denne har jeg vært veldig fornøyd med og bruker denne som telefon nummer 2.

Ulempen med denne er at den ikke har externt display, slik at man må åpne den for å se hvem som ringer. Kan velge om man tar telefonen når man åpner den, eller ikke.

Batteriet på denne holder brukbart. Jeg syns egentlig det burde holdt bedre ettersom skjermen slås av når du lukker sammen telefonen. Men den holder 8-10 dager med veldig lite bruk.

Det hadde vært fint om dere hadde gitt en pekepinn på hva jeg kan forvente å selge disse for. Er vel ikke store summene akkurat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...