Gå til innhold

x800xl i wow + x800xt


Anbefalte innlegg

Jeg sitter på et system med A64 3200+ og 1 gig ram.

Har nå et 9800 pro, men i WOW så klarer det ikke helt å trekke det godt nok, jeg kjører 1280x1024, pga 19" LCD skjerm.

 

Vil et x800xl kjøre WOW med alt på full guffe?

 

Og hva er ytelsesforskjellen mellom x800xl og x800xt, de ligger jo relativt nær hverandre i pris. Hva anbefales, må være AGP da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet mitt er at jeg har AGP og ikke PCI-E og de nye kortene fra ATi kommer vel ikke med AGP lenger, eller?

 

http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=HTEXRX850V

 

Er ikke det et bra kort?

:thumbs: Bedre kort til 3200 får du vel ikke, så har du pengene.. løp og kjøp! :thumbs:

Det er sant, X850XT til 3200 er ikke ofte man ser. Dette er jo en knallpris på et slikt kort. Hadde det ikke vært for at jeg hadde et godt nok kort hadde jeg kjøpt dette idag.

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...