Stig-Arne Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg bruker en kabel av typen dlr-3p, samme som jeg brukte til 6210`en. Men programmet finner ikke telefonen, på content copier står det bare ukjent telefon. Tenkte jeg skulle få kopiert innholde over fra den gamle.. Noen forslag til hva som er feil ? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Ikke vet jeg, men det kan være du trenger plugin for 6310. på en gammel versjon jeg hadde trengte jeg i hvertfall plugin for å bruke 3310'en min. BTW, det finnes et annet programm som heter "Cellular Essensials" - prøvde demoen litt i sted, og det virker minst like bra som Nokia sitt opplegg. http://www.demmel.com Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Har ikke prøvd Cellular Essentials, men vurderer å prøve det nå. Bruker selv en lovlig versjon av Oxygen Phonemanager fra oxygensoftware.com som jeg kan anbefale på det sterkeste. Et glimrende program. Edit: Det støtter forøvrig ganske mye mer enn Cellular Essentials. :smile: _________________ webmaster http://www.tequila.org Yesterday upon the stair I met a man who wasn't there He wasn't there again today I think he's from the CIA [ Denne Melding var redigert av: cyclo på 2002-07-20 03:40 ] Lenke til kommentar
macos Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Sliter selv med at Nokia Pc Suite 4.05 ikke finner tlf og når jeg har kontakt detter den ut igjen??? dårlig program uansett. Gjør som cyclo og bruk Oxygen Phonemanager. Har selv testet demoen og den har mange mange flere muligheter enn nokia'n sitt program. :smile: Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Du må bruke PC Suite 4.5 til 6310: Lastes ned her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå