Gå til innhold

Mus og tastatur Xbox360 - FPS'er

Anbefalte innlegg

Tidligere i forrige uke ble det annonsert at Logitech hadde inngått en samarbeid om MS om å være offisiell leverandør av tilleggsutstyr til Xbox360.

Nå som diverse FPS'er er annonsert på xbox 360 så lurer jeg fælt på om det endelig vil være mulig å spille FPS på Xbox360 med mus og tastatur. Er meget erfaren med denne comboen på PC men sliter noe j**elig med gamepader og FPS, om det være seg xbox eller PS2.

Ser at ElderScrolls 4 er annonsert på Xbox360. Hadde jo være drittfett om det var mulig å omkonfigurere dette til a bruke mus og tastatur! :D Joypad blir dølt :mad:

Edit

Skriveleif og nytt topic

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du ligger strekt ut på sofaen, hvor vil du ha tastaturet og musa. ;)

He he. Tenkte akkuratt på det der. Nå sitter jeg for det meste i godstolen og gamer og ikke i sofaen. Der ville det basset bra med et avlangt smalt bord med bein om kunne justeres i høyden.

Får da ihvertfall håpe at det blir mulig å spille med mus og tastatur da skal jeg nok knuse flesteparten av gamepadspillerne (så sant jeg får stilt inn hastigheter på mus og tastatur). Defualt treeeeeg musehastighet vil jo bare gjøre vondt verre.

Alternativt kunne man overfalt disse "freiaguttene" på en fotballkamp og rappa den gule kassa som de har rundt brystkassa full av sjokkis. Litt modifikasjoner på en slik en så hadde man hatt kombinasjonen av både tastur mus og sjokkis festa rundt brystkassa. :D

Lenke til kommentar

Er 99.9% sikker på at det kommer tastatur og mus til 360! 96,3% sikker på at det kommer til PS3, og 37,2% på at det dukker opp på Revolution :p

Neida.. Men tror tast. og mus kommer til 360, siden det er så mye mer enn en spillemaskin.. EN skal jo kunne chatte med venner, litt vanskelig å få det til med en kontroll.. ;)

Lenke til kommentar
Er 99.9% sikker på at det kommer tastatur og mus til 360! 96,3% sikker på at det kommer til PS3, og 37,2% på at det dukker opp på Revolution :p

Neida.. Men tror tast. og mus kommer til 360, siden det er så mye mer enn en spillemaskin.. EN skal jo kunne chatte med venner, litt vanskelig å få det til med en kontroll.. ;)

Vel, Man bruker jo headset på LIVE da.

Tviler på at det vil komme tastatur og mus, ihvertfall vil det nok ikke virke til spill for det vil skape en ujevn konkurranse online.

Lenke til kommentar

Tror Microsoft har sagt at det kommer tastatur og mus, men at de blir deaktivert i spill. Man kan altså skrive til hverandre over xbox live og lignende, men ikke bruke mus og tastatur som kontroller i spill.

Lenke til kommentar

En sån en fra white russian er akkurat hva jeg har tengt på fra første gangen jeg spillte på en ps2 (å derreter solgte den siden jeg hater å styre med sån kontroller)

har foreslåt det rundt om kring på nettet men ingen har tatt meg seriøst, nå ser det endelig ut som noen har fattet det. Ikke bare meg som er smart gitt ;)

Lenke til kommentar

Jeg hater å spille FPS med håndkontroller, og om jeg ikke får muligheten til å bruke en form for mus eller noe som gir tilsvarende kontroll, vil jeg kun kjøpe spill som ikke har med FPS å gjøre (ikke noe enormt tap, vel å merke, er adventure og racing hovedsaklig jeg vil ha på konsoll).

Den kontrollen med orb kula virket interessant.

Lenke til kommentar
Når du ligger strekt ut på sofaen, hvor vil du ha tastaturet og musa. ;)

Alternativt kunne man overfalt disse "freiaguttene" på en fotballkamp og rappa den gule kassa som de har rundt brystkassa full av sjokkis. Litt modifikasjoner på en slik en så hadde man hatt kombinasjonen av både tastur mus og sjokkis festa rundt brystkassa. :D

Hahaha, genialt bra forslag. Bør gjennomføres! "Freiaguttene" på Fredrikstad stadion bør passe seg på neste hjemmekamp!! :D

Forøvrig tror jeg faktisk det vil bli kos å spille med gamepad på 360.. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...