Durabont Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Er det noen som vet hvor lenge man må lade batteriet til 350d første gang? Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Til det lyser grønt på laderen. Det er ikke noe poeng i å lade lithium-ion-batterier mer. Lenke til kommentar
Durabont Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Takk for svar. Da slipper jeg altså å vente så altfor lenge. Ingenting er verre enn "the eight hour watch" når man har fått noe man har lyst til å prøve der og da. Jeg minnes med gru på den gang da mobilbatteriene helst måtte lades i 24 timer før førstegangs bruk. Men det er en helt annen historie - i et helt annet forum. Lenke til kommentar
SOGM Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 ja huff... 24 timer er LEEEENGE... Jeg takker den personen som oppfant litium-ion Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Mitt 350D kamera kom med batteri som var ladet. Jeg vil ikke lade det på nytt før det er helt tomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå