JohndoeMAKT Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hmm, har du tilkoblet TV til den ene VGA/D-SUB kontakten og en skjerm til den andre? Hva med å kjøre de som to individuelle skjermer og ikke clone? Lenke til kommentar
zirum Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Jeg jeg testet det og. Men problemet var at taskbar ikke fulgte med til secondary (tv), så den ble værende på primary. Men testet litt mer i går, og fikk disablet primary. Da ble alt flyttet over til tv, og fungerte jern:D Blir bare litt ekstra knot om jeg skal koble til en skjerm igjen, men det kan jeg fint leve med... men takker for innspill. Endret 25. oktober 2006 av zirum Lenke til kommentar
zirum Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Prøver forresten nå å legge til en 1024x576 oppløsning, så det er bedre tilpasset skjermen. Bruker powetstrip for dette, men får det ikke helt til. Vet ikke hvilke settings jeg bør bruker for monitor driver. Har lett etter en widescreen.inf fil som angivelig skal være for dette, men uten hell. Regner med monitor driver bør være på plass for å kunne velge custom oppløsninger, for den jeg lager får jeg ikke som valg... Er det noen som har fått til god widescreen oppløsning for en pal 50hz crt tv, og har noen tips? Lenke til kommentar
zirum Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Sliter fortsatt med dette kortet, og hadde satt svært stor pris på hjelp. Jeg får satt den til 1077x600 i oppløsning ihvertfall, så det blir noelunde widescreen. Men uansett hva jeg har på, så hakker filmer på tven. Noen tips til å fikse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå