aiuL Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Den verdenskjente Napoleon Bonaparte måtte i sin tid gi tapt for sine fiender. I Imperial Glory har du ansvar for å bygge et imperium - ved hjelp av både militær og diplomatisk makt. Les mer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 er veldig enig i omtalen, har spillt i en uke nå, og vær gang man er ferdig med en kampanje(som tar deg flere dager) får men lyst til å prøve igjen med en annen nasjon kunnne ønske at slagene var litt støre, nå kan de største slagene bare bli ca. 2000 man, det hadde sett utrolig kult ut med ca. 4000 uten at det hadde behøvd å gå utover game play.. Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 dette skal eg ha veit om dere om det er multiplayer? Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Det er flerspiller ja. Både over Internett og lokalt nettverk. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Har bare spilt demoen, som kun inkluderer to slag (ikke noe til sjøs, og ikke noe diplomatisk) men ble allerede fra begynnelsen overbevist om at dette er en av Rome's store konkurrenter! Bare så forbanna synd at jeg har San Andreas og BF2 som ribber meg for penger for tiden. EDIT: Men hvordan er historiefortellingen i dette spillet? Jeg synes Rome hadde litt for lite av det. Man kunne liksom produsere enkelte ting før de ble oppfunnet, etc. Endret 30. mai 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 @ izoren: Flerspiller = multiplayer . Fin omtale det der, kanskje jeg kjøper det. Men en liten klage har jeg, hvor er linken til denne tråden? ( "Diskuter denne artikkelen i forumet" ) Lenke til kommentar
brd Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 @ izoren: Flerspiller = multiplayer Det veit nå eg Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Men en liten klage har jeg, hvor er linken til denne tråden?( "Diskuter denne artikkelen i forumet" ) I slutten av hver artikkel på Gamer.no er er det en link til diskusjonstråden. Slik har det vært i alle år. :-) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 No som eg lærer om Napoleon Bonaparte på skulen, så er jo dette spelet midt i blinken å spele. Spelet er ikkje så dyrt heller ser eg, drøye 300,-kr. Fin omtale, fullt mulig eg skaffer meg dette spelet. Fleirspelar delen var litt skuffande, men morro blir det nok. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Noen som kan si litt mer om hvordan flerspiller fungerer i dette spillet? Hvilke moduser som finnes? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ligner spillet mest på Europa Unversalis-spillene eller Total War-spillene? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ligner spillet mest på Europa Unversalis-spillene eller Total War-spillene? Det ligner vel mer på ROme, selv om at det fokuserer litt mer på det politiske. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Men en liten klage har jeg, hvor er linken til denne tråden?( "Diskuter denne artikkelen i forumet" ) I slutten av hver artikkel på Gamer.no er er det en link til diskusjonstråden. Slik har det vært i alle år. :-) Det vet jeg da TST . Men jeg kunne ikke se den linken da. Fant den nå, men synes det er litt teit at dere nå har linkene etter karaktergivningen, da det på en måte er slutten av omtalen for meg. Men nok OffT nå, la oss komme oss OnTopic igjen . Lenke til kommentar
torerr Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvorfor er Napoleon sitert på engelsk? Han snakket vel fransk med italiensk akksent tipper jeg. Uansett, anmelder burde sitere han på sitt eget språk, eller norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg