pantallica Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Hei, jeg har en toshiba 1800-S274. Når jeg kjører "tyngre" spill hakker spillen vert 2-3 sek. Om jeg tar pcen ut for å spille fungerer det helt fint.. Hva kan jeg gjøre ? pcen er ytstyrt med 1,1ghz p3 384 mbram .. skal jeg kreve ny og bedre vifte på garranti ? takker for svar Lenke til kommentar
lerun Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Hei, det første jeg ville tenke på er at du har for lite ram. Men 384 skulle vært nok. Hvilket skjermkort sitter der, kan også være en grunn til at det hakker. Lerun Lenke til kommentar
mbst Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Ups.. jeg postet visst i feil tråd. [ Denne Melding var redigert av: mbst på 2002-07-19 01:02 ] Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 eeh, nei. IKKE feilpost. Prøv med nye drivere... Lenke til kommentar
pantallica Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 Har alle de nyeste driverne.. det er mer enn nok ram! (384mb) det er jo helt klart kjøling som er ett problem... tar jeg pcen ut i hagen og tester funker det som sagt fint.. men kan jeg stille hastigheten på vifta ? kan jeg evt. kjøpe ny, og hva koster det/hvilke vifter vil dere anbefale ? Har dere andre tips? takker og bukker Lenke til kommentar
DipmiX Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Kjøp deg enten et telt, som du kan ha ute i hagen.. da slipper pcen din å bli våt når det regner, eller om det er vind blir det ikke så trekkfult.. eller du kan gå for alternativ 2!... Nemlig en bedre kjølevifte... eller kanskje flere vifter som blåser inn luft til hk og diverse andre ting som blir varmt. =).. du kunne jo si hvilket skjermkort du brukte og hva hk ditt het. kanskje man kunne finne ut hvilken kjøler du trengte... _________________ [ Denne Melding var redigert av: DipmiX på 2002-07-17 23:50 ] Lenke til kommentar
pantallica Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 Trident Cyber Aladdin-T with 16MB UMA VRAM Jeg har vert på andre utenlandske forum, og vert i kontakt med andre som har samme pc.. de kjører lett spill som quake3 osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå