faaeri Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Samsung har nå offentliggjort bilder og spesifikasjoner på sitt nye Pro815. Dette er ganske stort kamera med imponerende liste spesifikasjoner: 15x optisk zoom med høy lysstyrke, 3,5 tommers LCD-skjerm, og antakelig en pris på under 8000,- kroner. Les mer Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Spørsmålet er om det får manuell zoom. Det vil avgjøre om dette kameraet kan gi deg "speilrefleksfølelsen". Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Etter å ha sett nærmere på bildene i produktguiden ser jeg at dette kameraet faktisk har manuell zoom. Det er jo helt glimrende, ser nesten ut som en oppgradert versjon av F-828. Blir spennende å lese tester av dette kameraet. Lenke til kommentar
SW-547 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg er redd det komme til å bli dømt nord og ned av en samlet fagpresse som kommer til å sverge troskap til sine tømmerstokkløslinser, så vi må vel teste et selv for å finne det ut. Det kan være et rimelig alternativ, i steden for å bruke over 25k. til en supertele til speilrefleksen. + for RAW og - for manglende IS av meg allerede Er dette tålig skarpt fra 200mm. og oppover så blir det en killer. Sleng på en 2x telekonverter så har du Kamera, Kikkert, Videokamera, Teleskop og TV i en enhet. Det er 4 ting på en gang!! Mangler da bare GSM, GPS, Wlan, mp3 og ryggelys Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kommer akam.no til å kjøre noen test på dette kameraet? Det kunne blitt interessant. Svær skjerm da. Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Noen som har sett noen tester av dette kameraet enda? Er veldig spent på ytelsen! Noen som vet om noen lignende kameraer som er rundt hjørnet (tenker da på "kompaktkameraer" med tilsvarende zoom og over 7-8 mp oppløsning)? - FaMe - Lenke til kommentar
Gathor68 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Noen som vet om noen lignende kameraer som er rundt hjørnet (tenker da på "kompaktkameraer" med tilsvarende zoom og over 7-8 mp oppløsning)? Har du ikke fått med deg Panasonic FZ30 Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Noen som vet om noen lignende kameraer som er rundt hjørnet (tenker da på "kompaktkameraer" med tilsvarende zoom og over 7-8 mp oppløsning)? Har du ikke fått med deg Panasonic FZ30 Joda, har sett det. Men jeg anså Samsungen som hakket vassere ved første øyekast. Men takk for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg