LowBalls Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 hei, jeg er litt usikker nå. før har jeg trodd at vis en medspiller sentrer ballen tilbake til keeper og keeperen tar ballen først med beina, så med armene da er det greit. men så har jeg hørt at det ikke er lov i det hele tatt, keeper må sparke ballen med en gang uten ta den med armene. noen som kan gi meg et svar på dette? eller en link til en internet side der jeg kan finne det ut? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Flyttes til Sport-delen av forumet Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 hei, jeg er litt usikker nå.før har jeg trodd at vis en medspiller sentrer ballen tilbake til keeper og keeperen tar ballen først med beina, så med armene da er det greit. men så har jeg hørt at det ikke er lov i det hele tatt, keeper må sparke ballen med en gang uten ta den med armene. Det er riktig, om en utespiller sparker ballen tilbake til keeperen, må han bare bruke bena til å få den vekk. Derimot er det lov å nicke ballen eller "dytte" den med brystkassa eller lignende til keeper Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 alt over hoftehøyde er lov men om det ikke er bevist, f.eks et sleivspark som er ment som en klarering skal ikke blåses som tilbakespill.. men det er noe dommeren må ta på skjønn.. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Er det ikke sånn at keepern må ha kontroll på ballen, så kan han ta den med henda..!?! Trodde det var greit, så lenge keeper stopper ballen med beina og får kontroll på den.... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Nei, azzman. Så lenge ballen kommer fra medspiller som bevisst sentrer til keeperen, kan han ikke være nær den med hender eller armer. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Alt over hoftene er fullt lovlig. Hvis en medspiller sentrer bevisst til keeperen sin med beina, er det ikke ingen annen mulighet enn å bruke beina for keeperen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå