Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Økonomi eksamen 2004

Anbefalte innlegg

Skal ha eksamen i ØKI i morgen. Jeg fann då eksamen fra i fjor, men da poppet det opp flere spørsmål enn nødvendig. Her er oppgåve 1 fra den eksamen:

Bjørn og Trine Vestlia har tre barn, Aurora 14, Christian 8 og Frida 4. Frida går i barnehage. Trine er IT-konsulent og har ei månadslønn på kr. 40000. Dei tre siste åra har årslønna hennar vore 390000 (2001), 460000 (2002) og 480000 (2003). I 2003 fekk Trine kr. 42840 i feriepengar. Ho har eit skattetrekk på 38%. Bedrifta der Trine jobbar, skal flytte til utlandet, og ho mistar jobben 1. juni.

Bjørn jobbar som vernepleiar og har ei månadslønn på kr. 23400. Han blir trekt i skatt etter tabellkort 7103 (som er kr 7111). I tillegg til skatten trekkjer arbeidsgivaren 2% til kommunens pensjonskasse og 1,4% til fagforeiningskontingent. Bjørn får utbetalt kr 26256 i juli.

Kor mykje får Trine i løn i mai, juni og juli?

Mai: vanleg løn (40000-7111 kr)

Juni: er det slik at ho får utbetalt feriepengane som ho eigentleg skulle hatt i juli i denne månaden fordi ho mistar jobben? Får ho i tillegg dagpengar i denne månaden pga. at ho er arbeidsledig? Skal det trekkast skatt av dagpengar?

Får ho også feriepengar for det ho har jobba for hittil i 2004?

Veit at dette var mykje slit, men er veldig takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når Trine får sparken i jobben sin har ho krav på dei feriepengane ho har spart opp med ein gong.

Om dette er feriepengane for det året før og det året ho er i, veiteg ikkje.

Når det kjem til om ho har rett til dagpengar kan eg sei at dagpengar og feriepengar er to uavhengige ting.

Om det skal trekkjast skatt av dagpengane veit eg ikkje, men eg trur ikkje det. om du vil vere heilt sikker kan du ringe til aetat så får du svar med ein gong! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...