Gå til innhold

SE K750i - overfører den MP3 via Bluetooth?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer og kjøpe meg en Sony Ericsson K750i.

Ett av mine hovedpunkter, er om den kan overføre MP3 via Bluetooth? Kjører MC, og skal ha meg enten en hjelm med innebygd Bluetooth headsett eller kjøpe ett clip-on Bluetooth headsett.

Det hadde vært kjekt om da K750i kunne spille av MP3 trådløst til hjelm/headsett.

Noen som vet?

Den andre telefonen jeg vurderer, er Nokia N90 - kan den være noe å satse på kontra K750i? Noen som vet når den kommer i salg og evt. pris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går utmerket det, den støtter også flere bluethooth koblinger samtidig.

N90 vil koste 6-7000.- og kommer neppe ut før September.

kamera overgår ikke det som sitter i K750 Nesten tvert imot...(unntatt i makro modus)

Så det som N90 har er skjerm, UMTS nett tilgang og S60 OS, og det er en skikkelig murstein av en mobil.

Lykke til med valget ditt

:thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis prisen på N90 blir opptil 7000,- er jo det dobbelt så dyrt som K750.

Kamerafunksjonene er ikke det som teller mest for meg... begge har 2MP kamera og videofunksjonen er ikke noen big deal for meg.

Sånn jeg ser det da, er K750 med MP3 og radio en god løsning mot hjelm med bluetooth. Har alltid hatt Nokia før (har 6600 nå), men det spørs om jeg ikke går for en SE nå da! :)

Synes N90 virker ganske stor og tung kontra K750 også... :hmm:

Lenke til kommentar
N90 vil koste 6-7000.- og kommer neppe ut før September.

:thumbup:

Når en person spør om hjelp er det hyggelig om du ikke lyver til han.

Nokia N90 kommer i 2. kvartal. Altså dette kvartalet, altså før juli.

Nå må slutte med å beskylde andre for å lyve arehei!!!!!

Mobilen er ikke ute ennå, ja jeg vet at den skal komme da og da, men etter å ha hørt hvor ustabil N90 ennå er, så virker det vanskelig å holde den release datoen.

Så før mobilen er på markedet, kan du ikke beskylde meg for en dritt-dust!

Så slutt å beskylde andre for å lyve, det vil jeg ha meg frabedt!!!!!!

:realmad::realmad::realmad:

Lenke til kommentar
--

Ehm.. Roe litt ned nå.

Nokia har i sin pressemelding sagt at mobilen skal sendes fra dem i andre kvartal av året. Det er ingen grunn til å tro noe annet. Nokia har holdt datoene på alle sine 4-5 siste S60-modeller om jeg ikke tar helt feil.

Mulig det er "vanskelig" å holde datoen, men de fleste store mobilprodusenter takler nok litt vanskeligheter.

Hadde du informert om at Nokia sier den skal komme i andre kvartal og at du troooor likevel at den først kommer i september hadde jeg selvfølgelig ikke beskyldt deg for å lyve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...