kaaasen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 SNART sommerferie? Hva er det for noe tull? Har hatt sommerferie i en uke allerede jeg hehe Hva? gni det inn? jeg? nei, aldri Har hatt sommerferie i to og en halv uke alt jeg Og det beste av alt er at jeg skal ha 14 mnd fri fremover ^^ Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 SNART sommerferie? Hva er det for noe tull? Har hatt sommerferie i en uke allerede jeg hehe Hva? gni det inn? jeg? nei, aldri Har hatt sommerferie i to og en halv uke alt jeg Og det beste av alt er at jeg skal ha 14 mnd fri fremover ^^ Ja, kom tilbake om noen måneder og si at det beste er fri i 14 måneder. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 *Tur til Hellas i juli *Ha besøk av jenta mi *Passe kattene til søstra mi når hun er i Ålesund *Forhåpentligvis stå litt på vannski Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 skal 2 uker til mallorca skal nok også til lofoten en tur og jobber for bestemor resten blir slasking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå