Killer_DT Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Norwegian Wood med SOAD og Stonegard, Øyafestivalen den dagen Turbo er der. Jeg skulel på norwegian wood og SOAD konserten helt til jeg hørte det nye albumet. Turboneger og Madrugada spiller begge på Norges vakreste festival, Lost Weekend. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 - Jobb - Jobb - Jobb - Moped kjøring - Venner - Så data den lille tiden jeg ikke sover Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Tenkte jeg skulle prøve å få meg dame i løpet av sommeren... Noen frivillige? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 - Være heme - Portugal en tur - Være heme Gleder meg nesten mest til å være hjemme -Jar Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Tenkte jeg skulle prøve å få meg dame i løpet av sommeren... Noen frivillige? Sorry, du har for dårlig PC Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jobbe, dra på ferie og bare slappe av! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Tenkte jeg skulle prøve å få meg dame i løpet av sommeren... Noen frivillige? Sorry, du har for dårlig PC Så kjekt at jeg er i ferd med å oppgradere da Må bare få de i posten først... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hmmm. Har ikke tid til noe ferie i år så det blir nok jobb hele sommeren. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har egentlig ikke tid til å ta ferie men skal ha to uker med datteren min. Vi skal en tur til gran canaria. Greit å komme seg litt vekk men ikke lett å finne noe billig. Måtte ut med 14500 for en uke med meg og henne. Litt voldsomt syns jeg men det er midt i fellesferien. Lenke til kommentar
CMD Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 ok. jeg skal - PC - Båt - Sykle - Bade (kansje) Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 -jobbe +litt mer jobb -må jo bade,(seff) -nerde litt -være med venner -ta kanskje en kjap utenlands tur -alt annet eg får tid til Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Først på ferie til trondheim, så hjem en tur, så på ferie til Frankrike, så til Oslo, så flytter jeg til Frankrike for et år Herr Brun Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jobbe og jobbe Dra til estland sammen med koret jeg "synger" i. Like gøy hver gang. 3 år siden sist. Alt er så billig der. Sove Feste Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hva skal dere gjøre i sommerferien? Jeg skal jobbe (Melkebaren, Hønefoss), lese HBP ( ), kanskje jeg blir tvunget i vannet, nerde data ... Kanskje en tur til Trondheim. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 SNART sommerferie? Hva er det for noe tull? Har hatt sommerferie i en uke allerede jeg hehe Hva? gni det inn? jeg? nei, aldri Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Reiser 16 juni til New York City, blir der i 4 dager før det går videre til Orlando. Så tar vi leiebil og reiser til Miami hvor jeg antakelig skal ligge på stranden og sluke opp sola Etter det skal vi til Ft. Lauderdale. Så er det hjem igjen til Norge og jobbe masse for å tjene penger selvfølgelig Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 tror jeg har svart i en ganske lingnende tråd, byt anyway....jeg skal jobbe og sikkert på noen småturer. men håper på å få tilbringe så mye så mulig av sommeren med typen Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Ja, det gleder jeg meg til. Sommerferien er en god tid, uansett om det regner eller snør eller blåser eller ei. Vertfall: Spania Nerde Bade Sole Sykle nerde litt mer Fotball Golfe Også mye annet småting jeg skal gjøre. Endret 31. mai 2005 av Bimmelom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå