XonatoR2k Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hva skal dere gjøre i sommerferien? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Feeste Nerde Kanskje en tur med finaldsbåten Og jobbe litt edit: typo Endret 30. mai 2005 av Equerm Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jobbe og tjene masse penger, feste såklart og bare slacken + se på damer Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jobbe i 3 uker.. 1 uke i mallorca.. henge på stranda, feste, SLAPPE AV. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Feste Slekstreff (feste) Dra en tur til Stavanger (feste kombinert med masse data, slæging, titting på jenter etc) Festival (feste kombinert med masse digg musikk) Øst-Europa (handle, ta bilder, feste etc) Og så klart... Sove, WoW, lese, WoW og sove Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Slækken, forhåpentligvis ta lappen, på turer... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Stikkord: - Jobbe - Sove - Wakeboard - Fallskjermkurs (kanskje) - Slappe av på norges fineste sandstrand (Brusand strand) - Bade Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 -Jobbe -Flytte sammen med dama -Tyrika -Irland for å besøke familien til dama -så enda mer jobbing Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Skal til Hellas i juli Være litt hos typen etterpå Jobbe litt mer Begynne på ny jobb hvis jeg får jobben jeg har søkt på Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 -Irland for å besøke familien til dama Jeg har også familie i Irland De fleste dagene blir vel sånn her ca: Sove, nerde (se film, PC, playstation osv.), spise, nerde, spise, sove Kanskje litt jobb om jeg får meg en. Skal også til Malorca og være der i 2 uker. Seff skal jeg også være ute å bade og sånt. Klarer ikke vente Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 jobbe, roskilde , fattern, jobbe, til stryn og kjøre fjøl, jobbe mer og drikke litt i ny og ne. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg får bare 3,5 uker fra fra min vanlige jobb, og i 3 av de ukene skal jeg ha sommerjobb Høydepunktet blir Lost Weeken, norges vakreste festival. Rett utenfor Bergen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 fiske quarten femund med onkel'n og fiske mer drekke drekke hmmm...drekke? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Slappe av Satser på noen turer med båt for å slappe av Bade TREUNGENFESTIVALEN! ^_^ Lenke til kommentar
JMW Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det er ikke snart det er sommerferie....det er NÅ!!! Ferdig med siste eksamen i dag...så nå venter slaraffenlivet skal vel jobbe noen uker i juli...også bilferie til vestlandet! FRI!!! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg skal kanskje være barnepike for noen barn i en familie jeg aldri har møtt før.. De skal på ferie til Sandefjord, de skal være der i ca. en måned og vil ha meg med som barnepike... Lurer på om jeg kanskje skal takke ja.. Ellers blir det alt det vanlige... Leke med venner, spille fotball... Og alt annet man gjør i en ferie Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Nerde, bade, sykle, nerde, jobbe litt hos onkel (gård), og kanskje venns onkel (også gård), Norwegian Wood med SOAD og Stonegard, Øyafestivalen den dagen Turbo er der. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg skal kanskje være barnepike for noen barn i en familie jeg aldri har møtt før.. De skal på ferie til Sandefjord, de skal være der i ca. en måned og vil ha meg med som barnepike... Lurer på om jeg kanskje skal takke ja..Ellers blir det alt det vanlige... Leke med venner, spille fotball... Og alt annet man gjør i en ferie Leke med venner. Har du ikke truffet noen av de i familien som spør? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har du ikke truffet noen av de i familien som spør? Nei, det er sønnen til en kollega av mamma som skal dra, + familien hans så klart da.. Har aldri møtt de, vet ikke hvem de er en gang.. Men jeg vet at de har en datter på 4 og et tvillingpar på 1-2 år Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 skal vel på et og anna lan da..også har vi leid hytte utafor sandefjord i 14 dager.. vært en tråd om akkurat det samma før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå