Bandidos-Pelle Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) OK, trenger forslag på hva vi kan gjøre. Oppgavene er: Love and FriendshipA. This chapter deals with topics like good friends, soul mates, writing a diary, the language of love, William Shakespeare and drama etc. B. Roald Dahl: Boy. Different aspects of the novel. It could be: biography of the writer, plot, Captain Hardcastle, private schools, the Great Mouse plot, etc. Any ideas? Endret 30. mai 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ikke velg Romeo and Juliet på oppgave A. Velg noe mer originalt, slik som for eksempel forholdet Hamlet har til Ophelia i "Hamlet". Dette forutsetter selvsagt at læreren deres liker Shakespear/Hamlet. Men hvem engelsklærer gjør ikke det? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 les Boy av Roald Dahl og tolk den. Sikker vinner. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Hehe, dere misforstår - disse oppgavene har vi FÅTT TILDELT. Dvs. at vi har ikke valgt dem selv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Fikk dere love and friendship? Gjett hva vi fikk... THE ENVIRONMENT! Naturfag var liksom det verste jeg kunne komme opp i, så kommer jeg opp i naturfag på engelsk i stedet... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hehe, dere misforstår - disse oppgavene har vi FÅTT TILDELT. Dvs. at vi har ikke valgt dem selv. Ja, det skjønte jeg. Jeg kom kun med forslag til hvordan dere kunne løse denne oppgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå