Mattlakk Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei, er det mulig å få lage egne ringetoner på pc'n?` Går ann og sende lyder fra netcom.no til din mobil hvis du har netcom.. Noen som veit om et program du kan lage ringetoner i ( midi ) ? Ved å skrive inn Noter eller noe? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei, er det mulig å få lage egne ringetoner på pc'n?` Hei, Her er f.eks en artikkel om Magix Ringtone Maker. Koster ca. 300,- kr. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg lager meg av og til ringetoner selv, men da er det nok ikke midi, men heller wav jeg bruker. Uansett: Jeg redigerer mp3 filen først med Nero Wave editor, for så å stille kvalitet og gjøre om til wav i dbpoweramp(?!). Da pleier jeg å få greie ringelyder på ca 20-30 sekunder ned på mellom 200 kb - 700 kb avhengig av kvalitet. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kan jo bruke NoteWorthy Composer da... Det er notebasert, og demoversjonen er ubegrenset av tid... Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 telefon har du? hvis du har et telefon som støtter mp3 så er det bare å føre over din favorittlåt å bruke den som ringetone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå