Ksungam Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 http://www.dagbladet.no/sport/2005/05/30/433193.html Hva tror dere om dette? Personlig håper jeg han går til Bayern München Der kan han spille spiss sammen med kameraten hans Roy Maakay Bayern kunne ha gått bruk for en spiller som Ruud Van Nistelroy Noen andre som har noen meninger om dette? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 HAhA! ManU dummer seg ut igjen Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 HAhA! ManU dummer seg ut igjen hehe, nei de har ikke vært noe å skryte av i det siste Bayern derimot... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg mente egentlig ikke det jeg skrev, jeg leste ikke artikkelen. Jeg trodde det var ManU som ville selge bort Nistelroy jeg Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 nja..viss det er det beste for hans del så kan han godt gå vekk, men då må dei hente ein verdig erstattar.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 for nå ikke håpe at han går bort, han er den beste spissen manu har hatt på en god stund.. synd han var skaddet en stund Man skal ikke ta britiske aviser så veldig alvorlig... Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 nei nei eg manu fan. det var katastrofe når beckham reiste fra manu, men ikkje nistelrooy:) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 nei nei eg manu fan. det var katastrofe når beckham reiste fra manu, men ikkje nistelrooy:) beckham var den største kjendis-klysa på hele manu laget. glad han reiste til madrid.... men nisterlooy må for all del ikke reise.... han er og blir den beste spissen manu har nå Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Nå er jo kilden tross alt The S*N, mindre seriøs avis skal du lete lenge etter! Dette er rett og slett oppspinn, spør du meg! Nistelrooy uttalte for leden at han stortrivdes i United, og at han mer enn gjerne kunne tenke seg å bli karrieren ut! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 beckham var den største kjendis-klysa på hele manu laget. glad han reiste til madrid... Spiller liten rolle det da, ettersom han la ned et enormt arbeid på banen, spesielt defensift! Skal lete lenge etter verdensstjerner som gjør et like solid defensitv arbeid som Becks, til tross for hans offensive rolle i laget! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Med ein gong eg såg at kjelda var The Sun var det ikkje vits i å lese lenger. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 bryr meg midt i der sola ikke skinner. Man Utd er et dritt lag som aldri vil være bra. ps.Liverpool er verdens beste lag Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 bryr meg midt i der sola ikke skinner. Man Utd er et dritt lag som aldri vil være bra. ps.Liverpool er verdens beste lag Saklig innlegg dette her gitt! Keep it up, dude Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 beckham var den største kjendis-klysa på hele manu laget. glad han reiste til madrid... Spiller liten rolle det da, ettersom han la ned et enormt arbeid på banen, spesielt defensift! Skal lete lenge etter verdensstjerner som gjør et like solid defensitv arbeid som Becks, til tross for hans offensive rolle i laget! Ja han er jo fantasisk og jobbe defensivt Seriøst mannen lager jo frispark hver eneste gang han prøver og vinne ballen tilbake. *lete etter verdenstjerner* Gattuso Cafu Keane Vieira Scholes Gerrard Rooney Pirlo Lampard +++ Beckham har høyrefoten og et godt blikk for spillet, men ikke noe mer. Jeg jublet når united solgte Beckham og fikk Ronaldo. Å kan med hånden på mitt United hjerte si at jeg aldri har savnet beckham på annet enn frispark. Ronaldo skaper mye mer å er en konstant trussel, beckham var jo hjelpesløs hvis han ble passet opp av en forsvarer. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ja han er jo fantasisk og jobbe defensivt Seriøst mannen lager jo frispark hver eneste gang han prøver og vinne ballen tilbake. *lete etter verdenstjerner* Gattuso Cafu Keane Vieira Scholes Gerrard Rooney Pirlo Lampard +++ Beckham har høyrefoten og et godt blikk for spillet, men ikke noe mer. Jeg jublet når united solgte Beckham og fikk Ronaldo. Å kan med hånden på mitt United hjerte si at jeg aldri har savnet beckham på annet enn frispark. Ronaldo skaper mye mer å er en konstant trussel, beckham var jo hjelpesløs hvis han ble passet opp av en forsvarer. Okei, tok kanskje litt vel i når jeg skrev at man skal lete lenge etter andre stjerner som jobber defensivt Jeg er også en ihugga Unitedfan, men jeg ble veldig skuffet da Becks forlot klubben min. Om han bare har høyrefoten, tja, det får bli opp til hver enkelt og bedømme, noe jeg ikke synes er riktig. Enig at Ronaldo har tilført laget noe annet ja, helt klart, kan ikke sammenligne de to spillerne, to vidt forskjellige spillertyper. Savnet var større den første sesongen, enn det det er nå, det skal sies Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg er ganske sikker på at denne saken er bare BULLSHIT!! Nistings blir, I promise Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Nistelrooy blir! Litt mer troverdig kilde dette her, enn godeste The S*N! Selvfølgelig forlater han ikke United! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå