Gå til innhold

Van Nistelroy bort fra ManU

Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei nei eg manu fan. det var katastrofe når beckham reiste fra manu, men ikkje nistelrooy:)

beckham var den største kjendis-klysa på hele manu laget. glad han reiste til madrid.... men nisterlooy må for all del ikke reise.... han er og blir den beste spissen manu har nå

Lenke til kommentar
beckham var den største kjendis-klysa på hele manu laget. glad han reiste til madrid...

Spiller liten rolle det da, ettersom han la ned et enormt arbeid banen, spesielt defensift! Skal lete lenge etter verdensstjerner som gjør et like solid defensitv arbeid som Becks, til tross for hans offensive rolle i laget!

Lenke til kommentar
beckham var den største kjendis-klysa på hele manu laget. glad han reiste til madrid...

Spiller liten rolle det da, ettersom han la ned et enormt arbeid banen, spesielt defensift! Skal lete lenge etter verdensstjerner som gjør et like solid defensitv arbeid som Becks, til tross for hans offensive rolle i laget!

Ja han er jo fantasisk og jobbe defensivt :whistle: Seriøst mannen lager jo frispark hver eneste gang han prøver og vinne ballen tilbake.

*lete etter verdenstjerner*

Gattuso

Cafu

Keane

Vieira

Scholes

Gerrard

Rooney

Pirlo

Lampard

+++

Beckham har høyrefoten og et godt blikk for spillet, men ikke noe mer. Jeg jublet når united solgte Beckham og fikk Ronaldo. Å kan med hånden på mitt United hjerte si at jeg aldri har savnet beckham på annet enn frispark. Ronaldo skaper mye mer å er en konstant trussel, beckham var jo hjelpesløs hvis han ble passet opp av en forsvarer.

Lenke til kommentar
Ja han er jo fantasisk og jobbe defensivt :whistle: Seriøst mannen lager jo frispark hver eneste gang han prøver og vinne ballen tilbake.

*lete etter verdenstjerner*

Gattuso

Cafu

Keane

Vieira

Scholes

Gerrard

Rooney

Pirlo

Lampard

+++

Beckham har høyrefoten og et godt blikk for spillet, men ikke noe mer. Jeg jublet når united solgte Beckham og fikk Ronaldo. Å kan med hånden på mitt United hjerte si at jeg aldri har savnet beckham på annet enn frispark. Ronaldo skaper mye mer å er en konstant trussel, beckham var jo hjelpesløs hvis han ble passet opp av en forsvarer.

Okei, tok kanskje litt vel i når jeg skrev at man skal lete lenge etter andre stjerner som jobber defensivt ;)

Jeg er også en ihugga Unitedfan, men jeg ble veldig skuffet da Becks forlot klubben min. Om han bare har høyrefoten, tja, det får bli opp til hver enkelt og bedømme, noe jeg ikke synes er riktig.

Enig at Ronaldo har tilført laget noe annet ja, helt klart, kan ikke sammenligne de to spillerne, to vidt forskjellige spillertyper.

Savnet var større den første sesongen, enn det det er nå, det skal sies ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...