oya Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har lett litt rundt omkring, men finner ikke et script som er likt dette. Vil ha muligheten til å legge inn bilder (+ laste opp) ved siden av teksten. Hvem som har postet, eventuelt med bilde. Og kommentarer. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det er temmelig mange slike tråder her på forumet, så bruk søkefunksjonen. Wordpress kan anbefales. Om du får problemer er Wordpress Codexen genial å ha. Lenke til kommentar
oya Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Dersom jeg søker på "blog" i php forumet får jeg ingen informative poster som omhandler det jeg er ute etter . Uansett ser dette scriptet bra ut. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Mambo kan du ta en titt på. Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Selv bruker jeg CuteNews. Liker det ganske bra. Ta en titt på den. ^^ Endret 30. mai 2005 av Matsuo Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Anbefaler Serendipity. BSD-lisens, mange moduler, skins, PHP etc. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Selv bruker jeg CuteNews. Liker det ganske bra. Ta en titt på den. ^^ Vil heller anbefale AJ-Fork. Endret 30. mai 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Regner med at en såpass godt besøkt side som vg bruker en blogg med database, og hvis du er ute etter en blogg lik den du linket til, så er nok WordPress eller noe lignende tingen. Den bloggen så faktisk veldig ut som WordPress. Så hvis hastighet er viktig, så vil nok både CuteNews og AJ-Fork falle av lasset rimelig snart. Men for små personlige blogger trenger du så absolutt ikke database. mambo er såvidt jeg vet et fullstendig CMS, noe som blir litt unødvendig hvis du bare skal ha en blogg. Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Tror det er denne VG bruker http://www.plogworld.net/ Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Sant som Rasmus sier. VG har jo denne i bloggen sin da.. Search and you will find Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå