clayman_ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg som gamer trenger en pc som er sterk og lan vennlig. Så jeg har valgt å kjøpe shuttle. jeg har satt opp en handlevogn angående dette . den kan sees her Lenke til kommentar
arokh Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ser jo greit ut det, var det noe du lurte på eller? Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 burde jeg velge ati eller nvidia ? jeg vil velge nvidia pga. fargene og fargeinnstillingene. er prossessoren grei? noen som har Samsung skjermen som kan gi feedback på den? ossen er viftesystemene i shuttlen? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Vær klar over lang leveringstid på harddisken du har valgt. Hittil har ingen webshoper i norge hatt denne som lagervare, om det er fordi ingen har fått den eller om de har vært utsolgt før de kom er uvisst, men jeg tviler på at de har fått noen. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Ville gått for en billigere prosessor og heller lagt litt mer penger i skjerm Endret 30. mai 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 for å si det sånn.. jeg skal ikke ha (kommer aldri til å ha) en flatskjerm!!!!!! men hva med denne ( eller denne ) CRTen da ? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 når du først kjøper shuttle, kjøp også LCD. mye vennligere da man skal rundt om kring. Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 hater lcd! period. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 hater lcd! period. Mtp at en Samsung Syncmaster 913N med 8 MS eller en BenQ med samme spec koster rundt 3000, er valget rimelig opplagt mener nå jeg.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Vennligst kom med noen argumenter for ditt syn på lcd, er nemlig av den oppfatning at det er mange her som vil klare å omvende deg på null komma null. Syntes selv ikke noe om flatskjerm for en stund siden, men ting er jo blitt bedre, og jeg er ikke i tvil om at den neste skjermen jeg kjøper blir en flatskjerm Ellers vil jeg foreslå en litt billigere cpu (Daemonifuges forlsag f.eks., eller en 3500+) og kanskje evt et Radeon X800XL-skjermkort Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 hater lcd! period. Er dette fordi en gamer du kjenner kjøpte seg lcd-skjerm til 1500,- for 2 år siden og den ghost'a som faen? Utviklingen på LCD-skjermer har fått fremover! I tillegg til at de nå er konkuransedyktige på spill, så er det også mye mer behaglige og sitte foran. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Jeg som gamer trenger en pc som er sterk og lan vennlig. Så jeg har valgt å kjøpe shuttle. jeg har satt opp en handlevogn angående dette . den kan sees her Vel det er bare noen ting som må forandres på. Ellers så er alt helt fint. *AMD 3800' Venice, den må du ha. *Går ut i fra at du har RAM fra før av siden det ikke er med. *Anngående skjer som vil jeg anbefale deg en NEX 1770NX til ca 2600kr *DVD brenner velg Nec 3540 eller Benq 1620-40. *Harddisk : ville jeg bytt ut til denne Hitachi Deskstar T7K250 250 GB S-ATA 2 *Skjermkort, vist du skal game mye så ville jeg tatt et X850XT kort, det koster like mye som det POV 6800GT korte...Du bør ta det fordi: NR1 X850XT korte bråker mye mindre, mye større ytelse, garanter et bra kjøp. Har selv hatt det POV PCX 6800GT korte, bråkte like mye som mitt forgje POV 6800GT (agp8x) kort. Så det vart X850XT PE på meg da... Men spiller du mest OpenGL spill så kjøp Nvidia, Spiller du mest DX3D spill så kjøp ATi Battlefield 2 er blant annet DX3D spill, smat CSS, men det viste du vel. Vurder dette. Begge korte er topp, men vist du skal ha best power i den type spill motor så må du velge riktig skjermkort, trust me dette kan jeg. Endret 30. mai 2005 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 jeg har også hatt både ati kort og nvidia kort. jeg liker ikke fargene innstillingene på ati korta... sånn er det bare.. jeg skal få oppdatert handlevognen snart også!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå