CIder Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei alle! Jeg har Kaspersky antivirus innstallert på maskinen min. Bruker å scanne etter virus ca. en gang i uken. Men etter 4-5 scanninger får jeg beskjed om at det er lite plass igjen på C: og oppdager da at det kun er noen få 100 MB igjen. Men jeg finner ikke ut hvor det legger seg. Kan ikke finne noen mappe som tilsier at det skal være så fullt. Noen andre her som bruker det og opplever det samme? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvis du bruker Internet Explorer er det stor sjanse for at det er temp-mappa di som tar stor plass. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Hei! Nei jeg bruker Firefox. Lenke til kommentar
gresh Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Scanner Dette lille gratisprogrammet lager en grafisk visning av hvilke mapper på harddisken som bruker opp plassen din. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Scanner Dette lille gratisprogrammet lager en grafisk visning av hvilke mapper på harddisken som bruker opp plassen din. Det programmet var jo genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå