John Keats Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg har et lite problem med filmredigering. Når jeg skal omkode filmen min til divX får jeg bare bluescreen. noen som vet hva dette skyldes? har testa i mange forskjellige programmer. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Meiner du at den ferdige filmen berre vert blå? Kan ikkje seie eg har nokon ide om kva årsaken er, men du kan jo prøve å avinstallere divx-codecen (kontrollpanel--> legg til og fjerne programmer), og so laste ned og installere den nyaste versjonen av divx ( http://www.divx.com ). Endret 30. mai 2005 av incanus Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Den ferdige filmen blir ikke blå. pcen kræsjer med en gang jeg starter og omkode den til divX. (har nyeste versjon) lurer på om det kan ha noe med prosessoren min og gjøre. har AMD 64bit Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Prøv XviD. Open source, 100% kompatibel resultat. Søk på download.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå