Exeter Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg skal mekke "Arcanite Reaper" men ser at den trenger 20 stk Arcanite Bars. Hvor kan man finne dette? Eller er det kun noe som kan lages av Alchemy Transmute greier? Har en Alchemy kar som har recipe på transmute, men vet ikke helt hvordan det funker. Noen som kan komme med litt info? .exe Lenke til kommentar
Irons Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Du trenger arcane crystals fra rich thorium mines, og en alchemist med transmute arcanite (48 timers cooldown på en Arcanite bar) \\Sp33D Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Må jeg ha en "Transmuter" eller holder det med "skillen" ? Jeg kjøpte nemlig masse plans. Er bare alchemy 200 foreløpig Lenke til kommentar
atrax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Du trenger også Philosophers' Stone når du skal transmute. Det store problemet er å få tak i nok Arcane Crystals. De har ca. 3% droprate fra Rich Thorium Veins, som du ikke finner for mange av. Men bare for å skryte litt av hvor mye flaks man kan ha: Endret 30. mai 2005 av atrax Lenke til kommentar
brillan Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Burning blade priser: Crystal: 30g Bar: 35-40g Transmute: 5g Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Takk atrax Endret 30. mai 2005 av Exeter Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Nokre innlegg som ikkje hadde med topic har blitt sletta. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg skal mekke "Arcanite Reaper" men ser at den trenger 20 stk Arcanite Bars. Hvor kan man finne dette? Eller er det kun noe som kan lages av Alchemy Transmute greier? Har en Alchemy kar som har recipe på transmute, men vet ikke helt hvordan det funker. Noen som kan komme med litt info? .exe er snart ferdig med min reaper på burning blade,arcanite bar=Arcane crystal+thorium bar,arcane crystal kommer fra rich thorium veins å er "rare". en alch kan bruke arcanite transmute hver 48 timer,du finner recipe i gadgetzen for 5gold eller noe sånt. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Du trenger også Philosophers' Stone når du skal transmute.Det store problemet er å få tak i nok Arcane Crystals. De har ca. 3% droprate fra Rich Thorium Veins, som du ikke finner for mange av. Men bare for å skryte litt av hvor mye flaks man kan ha: Fikk faktisk 2 arcane crystals engang også, og det var faktisk på samme "hakk" hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå