Flanger Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Fikk 5'er både til eksamen og standpunkt i økonomi, så eksamen gikk bra for min del. Lenke til kommentar
Karianne Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei, kan noen vennligst legge ut oppgaven dere fikk til eksamen? Trenger det sinnsykt mye .. Takk på forhånd Lenke til kommentar
lolmenot123 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hei folkens som kom opp til eksamen i økonomi ifjor. Idag fikk vi forbredelseshefte som stemmer akkurat med det dere fikk, så vi får akkurat samme oppgave som dere. Noen av dere som har fasit? Hadde vært super :!: Lenke til kommentar
HazZeBazZe Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hei folkens som kom opp til eksamen i økonomi ifjor. Idag fikk vi forbredelseshefte som stemmer akkurat med det dere fikk, så vi får akkurat samme oppgave som dere. Noen av dere som har fasit?Hadde vært super :!: 5979808[/snapback] Hei Hei! jeg sitter med akkuratt samme problemet som deg! Men jeg har funnet oppgavene da, hvis det er til noen hjelp??! Add meg på Msn! [email protected] Lenke til kommentar
matsg89 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Sitter med samme jeg og.. Håper noen har svar Add eller send til : [email protected] Bump Lenke til kommentar
Sibbe` Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 bumper denne! Jeg har samme oppgavene i tentamen i morra. noen som har gjort prøven prøven som gidder å legge ut besvarelsene sine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå