gveiset Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei Leter etter ei side der jeg kan laste ned windows / office oppdateringene i egne filer, slik at jeg kan få brent filene på cd og ta de med på maskin som ikke har bredbåndstilgang. Noen som har en link til en slik side? Gjerne med norsk og engelsk versjon. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Du kan laste dem ned fra Microsoft Download Center eller du kan bruke Autopatcher (mai 2005 oppdateringene). Det som er bra med Autopatcher er at du kan selv velge hva du vil ha med (alle oppdateringen er med i en pakke), og installere alt på en gang helt automatisk. Det som er litt negativt er at du er avhengig av 3. parts programvare og får ikke de helt nyeste oppdateringene. Med Download Center må du vell laste ned en og en fil, er ikke sikker, da jeg aldri har prøvd det før. Neon som kan gi litt mer info.? Lenke til kommentar
gresh Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Fra Windows Update katalogen kan du selv velge hvilke oppdateringer du vil laste ned til en mappe på harddisken din. Office 2003 liste med oppdateringer Office XP liste med oppdateringer For Office oppdateringer følger du linkene til de enkelte oppdateringene. Du får da valget mellom å laste ned to versjoner av samme oppdatering. Har du gjort en vanlig normal innstallasjon av Office skal du laste ned oppdateringer merker "client". Lenke til kommentar
AIH Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Svarte nettop på dette i annen post: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4268569 -AIH- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå