co2 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Driver med eksamen og skal finne ut hva folk ser etter når de skal ha USBpenner. Så, hva ser du etter når du skal kjøpe? Takk for all hjelp Endret 30. mai 2005 av co2 Lenke til kommentar
arna Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Blir først og fremst å finne ut til hvilket forbruk den skal brukes til, ellers er det vel den fysiske størrelsen. Jo lettere den er sikret at den ikke bare faller er bedre. Enkelte kingston modeller er veldig dårlige på dette. Er ikke så opptatt av design på den, men må uansett ha bånd til å ha rundt halsen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Lagringsplass i forhold til pris, fysisk størrelse og hvor enkelt det er at korken bare detter av hvis man skulle ha pennen i lomma Lenke til kommentar
srbz Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hovedsaklig en penn som ikke skrivebeskytter seg selv og videre ikke går an å fjerne nevnte skrivebeskyttelse. Prøver å fikse en slik for en kompis men det er jo umulig Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det er viktig at den er liten, ellers gidder jeg ikke drasse på den. Den må også tåle litt juling så jeg slipper å passe så godt på den. Pris er jo selvfølgelig også noe man må ta hensyn til. Selv har jeg denne, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 4WheelDrive - Hmm.interessant.Hvor mange mb har den som du har? Og hva betalte du for den?? Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Min er bare på 128MB. Fikk den gjennom jobben så jeg vet ikke pris. Har lyst på 1 GB varianten, 128 MB er i minste laget. Edit: Netshop har noen varianter: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4195 Endret 30. mai 2005 av 4WheelDrive Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 1.) At USB pennen fungerer som den skal. 2.) At den ikke formaterer seg selv (TwinMos er veldig flinke på dette området) 3.) At dataen som er lagret på den ikke blir uleselig over tid (noen uker) 4.) At den er bra konstruert. Bra sikret mot støt osv 5.) At det går ann og henge den rundt halsen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) 1. Pris/lagringskapasitet (1GB er passe for min smak siden man da får plass til en hel CD på den) 2. At det er USB2.0 High Speed (ikke trege USB1.1 ellr USB2.0 Full speed), men dette er så godt som standard på alle disse nå for tida. 3. At det er gode brukererfaringer på den i prisguiden. (=god stabilitet, at den fungerer, ikke skrivebeskytter seg eller formaterer seg selv, og at det ikke er noe problematisk ordning med fingeravtrykkleser eller passord på den) 4. Om den kan brukes som mp3spiller i tillegg så er det også et pluss dersom det ikke koster så mye ekstra eller går ut over størrelsen for mye. Edit: Hvis du har en snerten ekstern minnekortleser kan det også være et alternativ å ta med seg minnekortleseren + et nytt minnekort til denne. Dette blir nok mer klumpete, men var et billig valg sist jeg handlet slikt fordi jeg kunne bruker minnebrikken i kameraet mitt også. Dermed sparte jeg en del på å kjøpe minne til begge typene bruk i en enhet i stedet for to. Endret 30. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
xhenrik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har hatt en del nå, men sitter med en PRETEC iDisk Tiny 512mb nå. Den eneste utenom dette jeg har vært fornøyd med er Corsair Flash Voyager https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25369 , som er veldig robust og rask. 1. Må være robust og tåle frakt i lomma 2. Må helst være liten, slik at når du kobler den til fronten i en pc som gjerne står på gulvet, knekker den ikke fordi den stikker langt ut fra pc-en og du subber borti (har skjedd to ganger med Twinmos-pinnen min, den er nå kaputt). 3. Persistens 4. Hull i toppen til enten nøkkelknippe eller snor 5. At den fungerer uten noe dill, på alle platformer 6. At låsen ikke kiler seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå