El Delfino Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Kan noen fortelle meg litt om dette emnet? Jeg har kjøpt meg ny bærbar, med DVD Brenner med disse spec.. i går la jeg inn en DVD-RW plate for brenning...men PCn bare spyttet den ut iggjen og ville ikke brenne på den. Må jeg ha en spesiell type DVD plater som jeg kan brenne på? Eller støtter denne brenneren alle formatene? DL - Dual Layer: kan noen fortelle meg mer? takk:) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei og velkommen til forumet Denne posten har ingenting med tilbakemeldinger til hardware.no men det har med vanlig spørsmål som folk har om data. DvD er et lagringsmedie og lagringsmedier spørsmål skal ligge i Lagringsmedier-kategorien så jeg flytter posten din dit Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvilket merke/ modell er breneren og platene? Først ville jeg uansett oppdatert firmware! Det gjør du på DVD brennerens hjemmeside. Hvis det fortsatt ikke går er nok problemet at brenneren ikke takler denne platen. Da er det bare å prøve en annen (og eventuelt bedre) plate. DL= Dobbeltlagsplater med 8,5GB( 8.152GB) kapasitet. Disse platene er svært dyre, ca 60 kr pr stykk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå