kilogram Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ingen IE7 for Windows 2000 Internet Explorer-utviklerne bekrefter nå at det ikke kommer en versjon av Internet Explorer 7 for Windows 2000. Den nye versjonen av nettleseren kommer bare til å bli tilgjengelig på Windows XP eller høyere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Tror ingen av 2000 brukerene kommer til å bruke IE 7 likevell , hva er vitsen med å bruke IE da liksom. Opera og Firefox kommer sikkert til å støtte 2000 lenge. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Ååå...Dette var triste nyheter. Ikke akkurat at jeg vil bruke IE. Men IE7 skal jo støtte full CSS, og når den ikke kommer til senere versjoner av Windows kan man jo ikke bruke de "nye" CSS-kodene, siden så mange sitter med gamle versjoner av windows og desverre ikke har vett nok til å bruker FF eller Opera. Endret 30. mai 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Teoretisk sett skal IE7 fungére på alle 32-bits-windowser, men så gjør M$ som de vil. Brukervennlighet blir det bare mindre og mindre av. Lenke til kommentar
G Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Å jeg tror jeg dåner. Det kom ikke som noen bombe. Håper bare noen har vett til å lage et verktøy for å fjerne alle IE versjoner fra versjon 4 til 6 for Windows 2000 slik at en kan få vekk potensielle sikkerhetstrusler. Det beste hadde vært om vi hadde greid oss med Linux, men det gjør vi jo ikke .. Endret 30. mai 2005 av G Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Tror ingen av 2000 brukerene kommer til å bruke IE 7 likevell , hva er vitsen med å bruke IE da liksom. Opera og Firefox kommer sikkert til å støtte 2000 lenge. Tenkte akkurat det samme. Her er for brukere under 14år og over 40år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå