int20h Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Sony har annonsert to nye modeller av "Vaio type R" der man benytter Intels nye dobbelkjerneprosessor, Pentium D og 945P Express-brikkesettet.Les mer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Den så ganske lekker ut. Ja, den var lekker! Mange som vil falle for denne ja, men koster vel litt også... Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Rent og pent design, men den så unødvendig stor ut.. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har sony noen planer om å selge i norge snart? Skulle gjerne hatt en sony bærbar... Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 noen som vet noe sånn ca pris på den? tippen den blir dyr Fint design Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 noen som vet noe sånn ca pris på den?tippen den blir dyr Fint design Likte også designet, men de kunne godt anstrengt seg mer på lydsiden. Høyttallerne var ikke det peneste jeg har sett Lenke til kommentar
Nebatym Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 "Type R" faktisk. Synes Sony kanskje stjeler litt fra Honda her Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Er det bare jeg som stusser over de "dårlige" grafikk-kortene i disse PC-ene? No offence, men det er kanskje "litt" svakt for såpass råe PC-er. Endret 30. mai 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 De skriver jo at det er rettet mot forbruker segmentet, og har vel derfor prøvd å kutte i kantene, dermed et 6600grafikkort. De prøver vel heller ikke å selge den som en spillmaskin, sikkert mer som et mediasenter ettersom det er en fjernkontroll med der. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Media Center med dobbel-kjerne? NOE overkill? Blir vel som med V8 i en SMART. Endret 31. mai 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Havon Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) De skriver jo at det er rettet mot forbruker segmentet, og har vel derfor prøvd å kutte i kantene, dermed et 6600grafikkort. De prøver vel heller ikke å selge den som en spillmaskin, sikkert mer som et mediasenter ettersom det er en fjernkontroll med der. Vanlige folk ser på CPU frekvens, RAM og hdd pluss evnt DVD-brenner og har ikke så mye peiling på skjermkort(som regel), kanskje dette er bevist fra sony Elkøp gjør noe av det samme, selger pc'r med 3,6Ghz cpu 1024MB RAM rå hdd pluss et rad0en 2600, og selger dette som en "kraftpakke" Bare noe jeg kom på når jeg så dette Edit : gjelder selvfølgelig ikke bare elkjøp men også andre elektro kjeder, i tilfelle noen følte seg støtt Endret 31. mai 2005 av Havon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå