LindaMarita Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei alle plasma-vitere Jeg har et par spm ang billig plasma.... De er som jeg har fått med meg ikke HD-ready, får man brukt PS3 på de når det kommer?? Eller DVD med HD?? Eller har jeg misforstått hva HD-ready betyr?? Gjelder det kun det nye nettet, eller alt som har innebygd HD?? Noen som har denne tven og er fornøyd??? Noe jeg burde vite ang denne tven?? Bor i borettslag og har kabel-tv, er dette en uting?? Og sist men ikke minst, til alle dere som sparer og sparer, venter og venter... Ja, jeg vet at man får det man betaler for Takk for alle svar Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Hei, det som er dumt med en tv som ikke er hd ready er at man ikke vil få utnyttet ps3 og de digitale bakkesendingene når de kommer (skal være ferdig i 2009), man vil kun da få vanlig vga-oppløsning som er relativt dårlig i forhold. Endret 30. mai 2005 av datating Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) HD-Ready eller ikke har ingenting med digitale bakkesendinger å gjøre. For å motta slike sendinger trenger du en dertil egnet tuner (DVB-T), og disse sendingene er vel i første omgang basert på SD. For at en TV skal bli merket HD-Ready må den ha minst 720 linjer,DVI eller HDMI med HDCP samt komponentinngang, og den må også kunne motta 720p og 1080i på disse inngangene. Den TV-en du nevner er jo utrolig billig, og den har fått ganske bra kritikk i Lyd & Bilde. Du vil selvsagt ikke få fullt utbytte av HD-materiale, men HD vil likevel være bedre enn SD. Oppløsning er ikke alt. Endret 30. mai 2005 av Rikky Lenke til kommentar
LindaMarita Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Qpv42... har hørt noe om at lyden henger etter??? noen som har denne tven og har erfaringer med dette??? vil lyden henge etter hvis jeg kjører den på et "standard" hjemmekinoanlegg?? eller må jeg ha en type som kan forsinke lyden eller hva det heter... Andre erfaringer med denne tven??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå