abene Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Symantec rekrutterer betatestere Ønsker du å bli en betatester for programmer som Norton AntiVirus, SystemWorks og Internet Security, kan du sende inn en søknad for å teste ut Symantec-produkter som skal lanseres neste år. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Nei takk, ødelegger ikke PC-en min med vilje. Final Symantec software er ille nok. Lenke til kommentar
G Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Nei takk, ødelegger ikke PC-en min med vilje. Final Symantec software er ille nok. Faktisk enig med deg om det! EDIT: Symantec bør absolutt teste programvaren sin bedre. De kunne også ha laget koden sin mer effektiv slik at det ikke tar en evighet å starte programmene og å skanne med dem. Endret 31. mai 2005 av G Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Nei takk, ødelegger ikke PC-en min med vilje. Final Symantec software er ille nok. Godt poeng. Jeg måtte i så fall hatt en egen pc til dette. Men jeg vil ikke bli utsatt for mer virus, ormer og annet "gørr" enn nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå