oivind_skar Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Vi har testet Fords kompakte Focus. Etter vår mening flytter bilen grenser, og kan være årets beste familiebilkjøp. Les mer Lenke til kommentar
_Chess_ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg ser her at Amotor har kommet seg på beina igjen Men når det gjelder kvalitet så er det dårlig mener jeg, nyhetene minner meg mer om VG bilnyheter... Det er bare to steder i Norge som har det bra med bil, og det er www.automotor.no og www.bilnorge.no Hvorfor kan ikke bare Automotor gi opp? Lenke til kommentar
duste_lie Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Dinside tester jo også mange biler, selvom ikke kvaliteten er like god... Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg ser her at Amotor har kommet seg på beina igjen Men når det gjelder kvalitet så er det dårlig mener jeg, nyhetene minner meg mer om VG bilnyheter... Det er bare to steder i Norge som har det bra med bil, og det er www.automotor.no og www.bilnorge.no Hvorfor kan ikke bare Automotor gi opp? Nevnte ikke du nylig at automotor er bra? Hvorfor skal de gi opp da? Amotor.no er nå relansert, og har nesten ingen sammenheng med tidligere amotor.no såvidt jeg har forstått. La siden få en sjanse . Vi trenger litt mer konkurranse mellom nettstedene for de autofile. Dessuten ser det nå ut som vi får en bilside med artikler fra noen med skriveferdigheter. Men nå ble det fryktelig off topic. Denne testen er av en bil i familiebilklassen. For en familiebiltest å være synes jeg absolutt testen tar for seg det viktigste man trenger å vite som en trebarnsfar som skal gå til innkjøp av en praktisk familiebil. Lenke til kommentar
_Chess_ Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg mente Amotor.. De har så like navn.. Synes Amotor bør gi opp, siden jeg synes de ikke passer inn i hw nettverket. Det er fulgt av skandaler o.l. Inkludert med at HW er toppkonkurenter, noe ikke Amotor har:P Så gi opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg