superreven Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Denne så jo unektelig rå ut!! Noen som vet om den blir solgt noen plass i norge, slik at jeg slipper en ev. toll? Lenke til kommentar
SW-547 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg tror ikke det er Toll på Lasersverd, men regn med 25% mva. Må kraften være med deg... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Vet ikke hvor du kan finne akkurat de sverdene men du kan jo søke etter sverd på startsiden. Ellers kan du sjekke Swordsonline.com der har de jævlig mye fett, også flere lyssabler. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 De lyssablene så jo enormt fete ut. Hvordan fikser de dette med selve laserdelen da. Er det et rør med neonlys eller noe slikt? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 De lyssablene så jo enormt fete ut. Hvordan fikser de dette med selve laserdelen da. Er det et rør med neonlys eller noe slikt? antagelig. Jeg er en av de som frivilig får inpoc reklame i posten, og der sto det en liten artikkel om en lysabel som den ca, bare den hadde lydefekter, som den som kommer når du aktiverer sabelen og "sving" efekter. Lenke til kommentar
forteller Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Veit det er litt seint, men tenkte noen kunne være interesert i å vite at også ThinkGeek selger sånne. Tre forskjellige priser, og til en rimeligere pris enn Play tror jeg.. Endret 26. juli 2005 av forteller Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 ThinkGeek is not responsible should any customers who purchase this Lightsaber turn to the dark side. Nor are we responsible should you not contain sufficient Midochlorians in your blood system to engage the force without reckless abandon. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå