dim3 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Morn! Jeg skal bygge meg en ny pc nå og har bestemt meg for å gå for s939. Jeg har et sapphire radeon x850xt pe PCIe kort liggende som jeg skal bruke. Og derfor lurer jeg på hvilket kort jeg burde kjøpe? litt lyst til å gå for sli på hk men det er ikke no vits med det skjermkortet. Men det er jo kjekt å ha det. Jeg vil gjerne høre hva andre mener, og hvilket kort dere mener jeg burde gå for. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Flyttes fra Hjelp til kjøp/salg av PC til Hovedkort. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg anbefale Epox hk https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=24440 Har lest mye om det før jeg kjøpte det og jeg er gangske fornøyd med det =) Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvis du er en overklokker vil nforce4 serien til dfi gi deg mye for pengene. Om du derimot skal kjøre allt standard, er det helt likegyldig hvilket HK du velger, så lenge det har de tilkoblingsmulighetene du har behov for.. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg vil gjerne ha mest mulig med tilkoblingsmuligheter, sitter å tenker på et Gigabyte eller Asus.. Skal ikke overklokke no, men jeg skal bruke AMD X2 64 4200+. Så kortet må støtte det. Lenke til kommentar
Chipie Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har ingen erfaring med dette kortet, men har hørt mye bra om det, og det skal vist være så enkelt som å oppdatere BIOS'en for å få støtte for Athlon64 X2... Husker ikke helt hvor jeg leste det, men det bør vel være mulig å finne ut av om du besøker hjemmesiden til Asus eller Googler litt. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305190&cks=PRL Ellers står det jo en del erfaringer fra andre på Komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå