Gå til innhold

Får ikke sove.... Hva nå?

L4r5

Anbefalte innlegg

Nå er det så seint at det nesten lønner seg å døgne.

Det er min mening i allefall....

(også slipper jeg å sitte alene på forumet :p )

Heh :p Greia er at om jeg går og legger meg nå, så sovner jeg med en eneste gang. Men da står jeg ikke opp før sent i morgen, og den elendige døgnrytmen fortsetter. Døgner jeg kan jeg legge meg tidlig i morgen, og stå opp tidlig på onsdag, og vips, så var døgnrytmen tilbake igjen :yes:

Du sier noe, det begynner å bli passe sent til å legge seg..... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Døgner jeg kan jeg legge meg tidlig i morgen, og stå opp tidlig på onsdag, og vips, så var døgnrytmen tilbake igjen :yes:

netopp det jeg gjorde i går =)

sov ingenting natt til i går så gikk jeg å la meg klokka 17 i går å vips så våkna jeg nå for 1 time siden =)

Endret av Firesky
Lenke til kommentar
Døgner jeg kan jeg legge meg tidlig i morgen, og stå opp tidlig på onsdag, og vips, så var døgnrytmen tilbake igjen :yes:

sov ingenting natt til i går så gikk jeg å la meg klokka 17 i går å vips så våkna jeg nå for 1 time siden =)

Er ikke mye trøtt nå du da?

Lenke til kommentar

jeg har jo netopp våkna etter en 12 timers søvn!

nei jeg er ikke trøtt :p

Lenke til kommentar

jeg har jo netopp våkna etter en 12 timers søvn!

nei jeg er ikke trøtt :p

:p *skamme seg over dumt spørsmål* :roll:

Lenke til kommentar

det dummest du gjør er å legge deg nedpå kl 17 da... tipper du bare skulle legge deg nedpå i 10 minutter?

EDIT: skriveleif melder seg på i de tidlige morgentunder ja...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
det dummest du gjør er å legge deg nedpå kl 17 da... tipper du bare skulle legge deg nedpå i 10 minutter?

EDIT: skriveleif melder seg på i de tidlige morgentunder ja...

joda men når jeg sovna over tastaturet å ble kicka fra en kanal i IRC pga spam og flood var det like greit å bare legge seg :p

Lenke til kommentar
spammer min egen tråd litt jeg:

Jeg har akkurat laget en konkurranse i Annet-delen av off-topic forumet. Prøv deg på den om du ikke får sove.

Bytter ut ordet får (sove) med vil (sove) jeg ;)

Men greit, skal prøve konkuransen din :D

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
Jeg ahr ikke lagt meg iallefall.. Sitter å ser på babylon 5 :thumbup: , kongeserie.. Sitter å venter på at butikkene skal åpne nå, så kan jeg gå å hente min nye venice :love: , +masse anna stasj å leke seg med en dag..

Venice? :hmm: Mulig jeg bare er trøtt, men kan ikke huske å ha hørt det ordet/uttrykket før!?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...