vanilla ice Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Nå er det så seint at det nesten lønner seg å døgne.Det er min mening i allefall.... (også slipper jeg å sitte alene på forumet ) Heh Greia er at om jeg går og legger meg nå, så sovner jeg med en eneste gang. Men da står jeg ikke opp før sent i morgen, og den elendige døgnrytmen fortsetter. Døgner jeg kan jeg legge meg tidlig i morgen, og stå opp tidlig på onsdag, og vips, så var døgnrytmen tilbake igjen Du sier noe, det begynner å bli passe sent til å legge seg..... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Døgner jeg kan jeg legge meg tidlig i morgen, og stå opp tidlig på onsdag, og vips, så var døgnrytmen tilbake igjen netopp det jeg gjorde i går =) sov ingenting natt til i går så gikk jeg å la meg klokka 17 i går å vips så våkna jeg nå for 1 time siden =) Endret 31. mai 2005 av Firesky Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Døgner jeg kan jeg legge meg tidlig i morgen, og stå opp tidlig på onsdag, og vips, så var døgnrytmen tilbake igjen netopp det jeg gjorde i går =) sov ingenting natt til i går så gikk jeg å la meg klokka 17 i går å vips så våkna jeg nå for 1 time siden =) Er ikke mye trøtt nå du da? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Døgner jeg kan jeg legge meg tidlig i morgen, og stå opp tidlig på onsdag, og vips, så var døgnrytmen tilbake igjen netopp det jeg gjorde i går =) sov ingenting natt til i går så gikk jeg å la meg klokka 17 i går å vips så våkna jeg nå for 1 time siden =) Er ikke mye trøtt nå du da? jeg har jo netopp våkna etter en 12 timers søvn! nei jeg er ikke trøtt Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Døgner jeg kan jeg legge meg tidlig i morgen, og stå opp tidlig på onsdag, og vips, så var døgnrytmen tilbake igjen netopp det jeg gjorde i går =) sov ingenting natt til i går så gikk jeg å la meg klokka 17 i går å vips så våkna jeg nå for 1 time siden =) Er ikke mye trøtt nå du da? jeg har jo netopp våkna etter en 12 timers søvn! nei jeg er ikke trøtt *skamme seg over dumt spørsmål* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) det dummest du gjør er å legge deg nedpå kl 17 da... tipper du bare skulle legge deg nedpå i 10 minutter? EDIT: skriveleif melder seg på i de tidlige morgentunder ja... Endret 31. mai 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 det dummest du gjør er å legge deg nedpå kl 17 da... tipper du bare skulle legge deg nedpå i 10 minutter? EDIT: skriveleif melder seg på i de tidlige morgentunder ja... joda men når jeg sovna over tastaturet å ble kicka fra en kanal i IRC pga spam og flood var det like greit å bare legge seg Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Går og finner meg mat jeg, frokost kan jeg vel kalle det Endret 31. mai 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 spammer min egen tråd litt jeg: Jeg har akkurat laget en konkurranse i Annet-delen av off-topic forumet. Prøv deg på den om du ikke får sove. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) spammer min egen tråd litt jeg:Jeg har akkurat laget en konkurranse i Annet-delen av off-topic forumet. Prøv deg på den om du ikke får sove. Bytter ut ordet får (sove) med vil (sove) jeg Men greit, skal prøve konkuransen din Endret 31. mai 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dere har ikke lagt dere vel? Da ville det blitt kjedelig her inne.... Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg ahr ikke lagt meg iallefall.. Sitter å ser på babylon 5 , kongeserie.. Sitter å venter på at butikkene skal åpne nå, så kan jeg gå å hente min nye venice , +masse anna stasj å leke seg med en dag.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg ahr ikke lagt meg iallefall.. Sitter å ser på babylon 5 , kongeserie.. Sitter å venter på at butikkene skal åpne nå, så kan jeg gå å hente min nye venice , +masse anna stasj å leke seg med en dag.. Venice? Mulig jeg bare er trøtt, men kan ikke huske å ha hørt det ordet/uttrykket før!? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det er en av de nye kjernene til amd Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 B5 e konge. Har serie på dvd. Har sikkert sett hele greien 5 ganger over de siste 5-6 årene. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Last ned og spill Big Kahuna Reef fra Gamehouse. Dette vil garantert få deg i søvne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 skal dere småchatte slik så ta det i so4. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg