L4r5 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Noen som har noe forslag til hva jeg skal gjøre når jeg ikke får sove? Den siste uka har jeg sovet maks en time per natt og nå begynner jeg å bli litt lei av å ligge og kjede meg hele natta. Så nå tar jeg med glede i mot tips om hva jeg skal gjøre for å få sove, eller tips til hva jeg kan finne på for å slippe å kjede meg om jeg fortsatt ikke får sove. Post-counten min på forumet har gått litt opp de siste nettene da Er et lyspunkt DET i allefall... Lenke til kommentar
amarios Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 spill wow eller cs, noe å gjøre iallefall. eventuelt se noen filmer eller noe sånt. det jeg gjør om nettene. Jeg får aldrii sove om natta, blir først trøtt i 8-9tia på morran. Våkner på ettermiddagen, og da har man det gående. Totalt screwed up døgnrytme. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Får prøve å sette på en film. Skjermkortet har nemlig kvelda, så jeg får ikke spilt... Er heldigvis kobla til et nettverk med noen som har 100+ divx filmer på maskina. Det dumme med å ikke få sove er at man ligger der og tenker i stedet. Og det er ikke bestandig like sunt tror jeg. Godt det er flere våkne på denne tiden av døgnet... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 har samme problemet selv... jeg blir heller ikke trøtt før det alleredet er morgenen spesielt ikke natt til mandag etter å ikke ha brydd seg om døgnrytme i helga blir vel døgning på meg i natt regner jeg med Lenke til kommentar
Bach Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 I perioder har jeg sovet annenhver natt med våkenatt imellom, for ihvertfall å få noen netter med søvn. Men døgnrytme og nattesøvn er ganske mye en "treningssak". Nå har jeg stått opp for 20min siden og skal snart på jobb. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) les bash.org og qdb.us fra første side til siste. (jeg har bash.org på merittlista, holder på med qdb.us) Endret 30. mai 2005 av Neophus Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 ikke tenk på at "å nå må jeg fan meg sove!! ellers klarer jeg ikke å gjøre noe imorgen!!!", tenk heller på ting som får deg til å slappe av, kanskje se litt på tv, få tankene et annet sted, kanskje du sovner? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Får ikke jeg sove en sein kveld pleier jeg å ta en treningsøkt. Fungerer ikke det så har man bare høyrehånden igjen å satse på, og den svikter aldri Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Får ikke jeg sove en sein kveld pleier jeg å ta en treningsøkt. Fungerer ikke det så har man bare høyrehånden igjen å satse på, og den svikter aldri Runking er kjedelig. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Røyk deg en budah! Sovner alltid da.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Runking er kjedelig. Det er vel derfor han sovner av det, kanskje? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Runking er kjedelig. Det er vel derfor han sovner av det, kanskje? Kjedelig måte å sovne på. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 fikk sove tilslutt... Tror det blei to timer i natt så det kunne vært verre. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Huff, ja dette hørest kjent ut.. Det er det kjedeligste som finst og ikke få til å sove. Ligge der og bare tenke gjennom natta til man står opp og gjør noe annet. For et par dager siden så fikk jeg ikke sove så ommøblerte jeg hele rommet og ryddet litt, etter det så sovna jeg ganske fort, merkelig nok Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Runking er kjedelig. Kjedelig? Jeg ler så jeg griner når jeg tar meg en håndjager jeg. Er du sikker på at du gjør det rett? Endret 30. mai 2005 av puretamil Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Runking er kjedelig. Kjedelig? Jeg ler så jeg griner når jeg tar meg en håndjager jeg. Er du sikker på at du gjør det rett? :!: :!: anyways,jeg pleier bare å sette på MTV ganske lavt,men ikke så lavt at du blir liggende å konse for å høre hvilken sang som spilles...så snur jeg mot veggen,øyna igjen.... men jeg har fucka døgnrytme selv jeg,lever på amerikansk tid .. står opp 7 om kvelden,og legger meg 9-10 om mårra'n Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Gjett hvem som er våken i natt og... Prøvde en kopp te for en time siden. Det hjalp ikke. (det var sånn te-blanding du lissom skal bli trøtt av) Mimrer snart tilbake til tidene som aktiv hasj-bruker... Kan si hva du vil om hasj, men sove DET gjør du Endret 31. mai 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 hmm du er oxo opp i natt ja... hmm jeg våkna netopp hos meg finnes det ikke døgnrytme Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Same shit over here. Døgne eller legge meg nå med en eneste gang? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Nå er det så seint at det nesten lønner seg å døgne. Det er min mening i allefall.... (også slipper jeg å sitte alene på forumet ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg