Gå til innhold

Har du opplevd "søvnparalyse"?

Anbefalte innlegg

Har nok ikke opplevd søvnparalyse som sådann, men hadde jeg nettopp en drøm som jeg var helt "våken" og "klar" i, og visste var en drøm, og at alt var tull, men klarte ikke å våkne. Derimot klarte jeg tildels å styre hva som skjedde i drømmen, ved å tenke på ting. De tingene jeg tenkte på ble gradvis introdusert i drømmen... veldig, veldig, veldig merkelig.

Det kalles en lucid dream :thumbup:

Og de er sykt fete å ha!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nok ikke opplevd søvnparalyse som sådann, men hadde jeg nettopp en drøm som jeg var helt "våken" og "klar" i, og visste var en drøm, og at alt var tull, men klarte ikke å våkne. Derimot klarte jeg tildels å styre hva som skjedde i drømmen, ved å tenke på ting. De tingene jeg tenkte på ble gradvis introdusert i drømmen... veldig, veldig, veldig merkelig.

Det kalles en lucid dream :thumbup:

Og de er sykt fete å ha!

Det kan du nok ha rett i. Innledningsvis klarte å lesse på med damer i sexy undertøy som hadde putekrig på hotellet jeg var på, og alle hadde visst glemte å låse dørene :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg vil prøve å LD, men jeg trenger litt hjelp. Jeg ville prøve WILD metoden den første gangen, en stund prøvde jeg å telle utpustene,men ble trøøttere av det å fikk rykninger. så jeg lot være å senere så ble jeg utrolig varm, nummen i beina så jeg ville røre på meg... er dette symtomene? dette foregikk i 30 min så jeg gadd ikke mer. skulle jo på skolen neste dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...