SiR0 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Nye fruer fra Sony Ericsson Bilder av to nye Sony Ericsson-telefoner har nå dukket opp på nettet. De to modellene går internt hos produsenten under kodenavnene Ellen og Zoe, og kan være de første modellene vi får se fra Sony Ericsson med støtte for EDGE og Push-To-Talk. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Venter fortsatt spent på en ordentlig oppfølger til S700i. Håper dette kommer etterhvert. Var to ålreite mobiler utseendemessig, uten de mest imponerende spesifikasjonen. Om de dog har riktig pris kan disse slå ann, spesielt her i Norge. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 *gjesp* Well said. :!: Heller kjedelige mobiler, som det vil bli lite snakk om ja... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Synes Ellen var mer en frøken enn en frue da, og en fager variant som sådan. Sett fra siden kan den jo forveksles med j300 som jeg av en eller annen merkelige grunn har fått en liten fetisj på (bare så synd at den ikke er å få i helhvitt ennå, selv om bildene er av en helhvit variant). Ellers er det bare så synd at Ellen markedsføres som en spillmobil. Jeg har aldri spilt mye på telefonen min (har testet spillene på de første mobilene mine, hhv snake og ett eller annet bilspill) og får en følelse avat noe blir ofret for at mobilen skal være spilltelefon. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 hadde dem tatt designet til den siste men pakka inn bluetooth, minnekort og megapiksel kamera med blitz så hadde jeg vært intressert for det er ett spennende design for å være klapp telefon Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 ZOE hadde kult design Sikkert ikke vanskelig å skule riper og slikt som kommer etter en del bruk :!: Lenke til kommentar
robot Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det ser ut til å være to kjempe kule mobiltelefoner fr sonyericsson det der. Jeg gleder meg til de kommer ut, hvis de kommer :-). Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hmm, syns Ellen var ganske fin jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg