krbalto Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Noen som har det samme tv-kortet? Hvordan skal jeg koble til kortet? eller har det noe med innstillingene å gjøre? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 jeg har du må koble den kablen som fulge med fra Audio Out til Audio inn på lydkortet og sett på Lyd Inn i Audio Kontrollpanelet Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Takk for svaret . Men jeg vet ikke helt hvordan siden jeg har integrert lydkort.. Kan du prøve engang til? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 jeg har du må koble den kablen som fulge med fra Audio Out til Audio inn på lydkortet og sett på Lyd Inn i Audio Kontrollpanelet Takk for svaret . Men jeg vet ikke helt hvordan siden jeg har integrert lydkort.. Kan du prøve engang til? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 jeg har du må koble den kablen som fulge med fra Audio Out til Audio inn på lydkortet og sett på Lyd Inn i Audio Kontrollpanelet Har en shuttle barebone-pc Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 jeg har du må koble den kablen som fulge med fra Audio Out til Audio inn på lydkortet og sett på Lyd Inn i Audio Kontrollpanelet Hei igjen.. har fått det til nå. Audio inn er foran på pc'en min. Lett etter den bak, men måtte sjekke på bruksanvisningen for pc'en. Kanskje lurt sjekke der også av og til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå