Gå til innhold

Guildwars trading topic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være jeg ødelegger for en del selgere no, men minor og major runer har en tendens no for tiden til å ikke være verdt mer enn rundt 500g. Bortsett fra major vigor som har litt verdi... Men Superior kost noen platinas :cool:

 

edit:

 

Merkelig var inne å sjekka priser på superior no, de kostet sånn 125g. Det er mindre enn major runes koster :p

Endret av MapSter
Lenke til kommentar
Kan være jeg ødelegger for en del selgere no, men minor og major runer har en tendens no for tiden til å ikke være verdt mer enn rundt 500g. Bortsett fra major vigor som har litt verdi... Men Superior kost noen platinas :cool:

 

edit:

 

Merkelig var inne å sjekka priser på superior no, de kostet sånn 125g. Det er mindre enn major runes koster :p

RUNETRADER ER NOE DRITT !

 

 

 

Sånn da var det komt ut :)

Men det var seriøst mye gøyere å spille før den didioten kom.

Lenke til kommentar
WTS: 3 Unidentified Gold Armor. 5K Each. Get all for 13K.

 

Noen som er interessert?

Morsom du :p

Du er klar over at major og superrior runer er sinnsykt billige no sant? Jeg vet at du ikke unlocker dem, men det kan du jo bruke faction til...

Det er _mange_ som selger slike til 5K.

 

+ Du kan får Sup.Vigor eller Absorbsion

Endret av mini me
Lenke til kommentar

Sup. vigor og absorbsion er jo de to mest sjeldne runene. (derfor de er såpass dyr)

 

Det jeg mener er at du får major eller superrior runer når du salvager gold armors, men de er såpass billige hos rune trader at det er lite poeng å betale 13 plat. for noen runer (og ikke vet hvilke) når en får de hos rune trader for mellom 23gold og maks 1 plat. (kansje litt over, en sjelden gang). Faction kan en bruke hos "Priest of Balthazar" og låse opp våpen oppgraderinger og runer for pvp charaters. (Faction får en for å vinne pvp og GvG kamper)

Endret av MapSter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...