Gå til innhold

Guildwars trading topic


Anbefalte innlegg

Har du noe über du har lyst til å tjene penger på?

 

Har du noen runer du ikke får solgt som du ikke trenger?

 

Har du noen sjeldne materialer du ikke trenger?

 

Eller er du rett og slett bare ute etter noe?

 

 

Post her i så fall. :w00t:

 

 

Jeg har:

 

Ranger Rune of Minor Expertise

 

Ranger Rune of Major Beast Mastery

 

Necromancer Rune of Major Death Magic

 

Noen som vil ha? Pris kan disktures In Game. :) (Bruker navn : Curlyp of Phoenix)

Endret av jebus2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folkens, jeg har kommet meg nesten igjenom hele spillet og jeg får ganske mange 'nesten' gode items, disse pleier jeg å selge til merchant, men dere trenger dem kanskje mer. En liten veledighets runde kan man kalle det.

Dette er gode items for lvl 7-12s, med 6-10 i requirements i de forskjellige attributene.

 

Hammere opp til 18-33

Sverd 14-19 (Har fått noen 15-22, men disse har minimum 8 i req)

Økser opp til 6-24

Buer opp til 12-22

Staver og wands opp til 10-19

 

Som sagt er det bare og spørre om ting her, så kommer jeg til å svare når jeg eventuelt får en lik eller temmlig lik item.

 

Jeg kan ikke garantere at jeg får tak i akkurat den den itemen du har lyst på, men jeg skal prøve.

Lenke til kommentar

fant en grønn/gull (whatever) stav idag, som jeg lurer på om noen vet hva jeg kan få for?

 

 

Insightfull inscribed staff of shelter

 

Energy +7

Chaos dmg 8-13 (Req 4 domination magic)

Improves skill recharge (chance: 8%)

Improves casting speed using earth magic skills (chance 16%)

Energy +5

Armor +6 (vs physical attacks)

Two-handed

Lenke til kommentar
Folkens, jeg har kommet meg nesten igjenom hele spillet og jeg får ganske mange 'nesten' gode items, disse pleier jeg å selge til merchant, men dere trenger dem kanskje mer. En liten veledighets runde kan man kalle det.

Dette er gode items for lvl 7-12s, med 6-10 i requirements i de forskjellige attributene.

 

Hammere opp til 18-33

Sverd 14-19 (Har fått noen 15-22, men disse har minimum 8 i req)

Økser opp til 6-24

Buer opp til 12-22

Staver og wands opp til 10-19

 

Som sagt er det bare og spørre om ting her, så kommer jeg til å svare når jeg eventuelt får en lik eller temmlig lik item.

 

Jeg kan ikke garantere at jeg får tak i akkurat den den itemen du har lyst på, men jeg skal prøve.

kor mykje skal du ha for eit sverd med 14 - 19?

Lenke til kommentar

Fikk nettopp en horn bow 14-27 med req 7 marksmanship, av den kule typen (Mursaat). Hvis du kan betale noen gull har jeg en Hord bow of defence 14-27 req 10 marksman, 10% more dmg while health above 50%, armor +4.

 

Det eneste sverdet jeg har 'inne' nå er en ebon gladius 15-22 req 10 sword. Du får den til forumpris, 200g.

 

PS: Jeg spiller på den amerikanske serveren, så vi må nok møtes i international districts. PM meg in-game (kommer nok til å være pålogget i hele ettermiddag) Ralifax Scolaras.

 

Jeg har også en Defender 15 armor, req 8 strenght hvis noen trenger.

Endret av PinneVed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...