DementedAlbino Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hva er det beste programmet for å endre utseende til windows xp. Tenker da på vinduer, startmeny, logon og boot. Lurer også på hvor jeg bør laste ned skins. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det beste programmet til å endre Windows utseende med skins (etter min mening) er Window Blinds: www.stardock.com Det nest beste er Style XP: www.tgtsoft.com Grunnen til at jeg syns WB er best, er mulighetene programmet gir, at det bruker lite ressurser (gjør faktisk WinXP raskere enn ved det vanlige Luna-utseendet). Det er også mye bedre kvalitet på skinsene du finner til WB. Og de finner du her: www.wincustomize.com Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det aller beste er det innebygde i XP. Kjør NEOWIN-patchen så du kan bruke "u-signerte" Visual Styles, så slipper du de jalla-programma som tar unnødvendig med ressurser. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Det aller beste er det innebygde i XP. Kjør NEOWIN-patchen så du kan bruke "u-signerte" Visual Styles, så slipper du de jalla-programma som tar unnødvendig med ressurser. Noen link til hvor jeg finner denne patchen? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 http://www.google.no/search?q=uxtheme.dll&...:en-US:official Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå