Nelle Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei! Jeg ville bli superglad hvis noen har noen tips til ny mobil. Har før hatt Nokia 3310, og den var helt ok synes jeg. Det jeg trenger er: Funksjoner: -Kalender: Ja. -MMS: Ja. -GPRS: Nei -vet ikke hva dette er -WAP: Nei -vet ikke hva dette er -Kalkulator: Ja. -JAVA: Nei -Email klient: Nei -vet ikke hva dette er -Spill: Ikke viktig. Form: -Format: Som Nokia 3310 -Vekt: Ikke viktig. -Antenne: Intergrert. Skjerm: Ikke så viktig -Over 65000 farger. -Størrelse på skjerm: Ikke viktig -Touchscreen: Nei. Pris: Ca. 1000 kr. Diverse: -Merke: Helst Nokia. Hatt nokia 3310 før, denne er helt ok -Kamera: Ja. -Videokamera: Nei. -Symbian: Nei. -triband: Vet ikke hva dette er -Infrarød port: Vet ikke hva dette er -Blåtann (Bluetooth): Nei. -Minne: Ikke så viktig -Minnekort?: Nei. -Polyfoniske ringetoner: Tja -hadde kanskje vært litt kult -MP3: Nei. -UMTS/3G: Nei. -Wlan: Nei. -GPS: Nei. -Radio: Nei -egentlig ikke -Bruksområder: Bruker mest til SMS, litt ringing men ikke mye. Ellers: Jeg er ikke så veldig opptatt av at det skal være så fancy -men mest opptatt av funksjonalitet. Viktig at tastene er opphøyde, som på Nokia 3310, sånn at jeg kan skrive tekstmeldinger raskt uten å ødelegge negler. Også fint hvis det ligger inne sånne ferdige smiley'er sånn som på 3310. Blir veldig takknemlig hvis noen kan hjelpe meg. Tusen takk! Klem fra Nelle Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Denne ser ut til å passe deg perfekt Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Du bryr deg ikke om du skal har fargeskjerm eller ikke, men over 65000 farger, det skal du ha. 3100 så vel grei ut ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå