Gå til innhold

Anbefaling av forsterker til en rimelig penge.

Anbefalte innlegg

Hei.

Trenger anbefalinger av forsterkere til en pris rundt 2000 kroner.

Kan jo eventuelt være en brukt jeg kjøper, men hvilke modeller er bra og som gjerne passer til mine høytalere.

Høytalere:

2-veis kit med 2 stk 8" basser og 1 stk Motorola Piezodiskant i hver høyttaler.

Maks effekt 200 Watt. Impedanse 4 ohm. Følsomhet ca: 90 dB. Delefrekvens 3500 Hz.

Takk for all hjelp:-P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for å være ærlig så kan jeg ikke anbefale deg en forsterker til 2000kr. det skyldes at det finnes ikke så veldig mange bra forsterkere til den prisen. Selv så kan jeg bare be deg om å spare til det dobbelt av den summen der og vente til da.

Da får du et mye bredere utvalg av forsterkere som faktisk funker. Jeg går ut i fra at du skal ha en stereoforsterker?

Lenke til kommentar
Jeg går ut i fra at du skal ha en stereoforsterker?

Jeg glemte å skrive at jeg er på jakt etter en surround receiver.. skal kjøpe meg flere høytalere senere nemlig.. Mener du at jeg ikke kan finne en ok forsterker til de høytalerene mine? dem er ikke akuratt tungdrevne..

Lenke til kommentar

hmm.... rart dem er så tungdrevne da? er ikke noen dyre greier.. slike jeg har bygd selv fra ljudia... koster 500 eller noe :p har jeg misforstått dette med at høytalere er tungdrevne? vil det ikke si at det er sterke høytalere? så krever en stor receiver?:p

Lenke til kommentar

tror nok jeg ville lagt på noen hundrelapper ja for og få noe litt ordentlig.

utifra høyttalerne dine så tror jeg at du vil bli fornøyd med noe som Denon AVR-1705, selv om du kanskje trenger noe kraftigere for og drive høyttalerne optimalt. Men nå er det jo ikke akkurat de dyreste høyttalerne du har så spørs jo hvor mye du er villig og bruke på de da. det er disse du har ikke sant?

Lenke til kommentar

ja, er de høytalerene.. jeg har uansett ikke råd til noe dyrere enn det der nei.. jeg skal ha noe som funker greit.. trenger ikke være noe helt sykt noe .. jeg spiller ikke sånn ekstremt høyt eller.. men er ute etter fin bass:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...