ddahlez Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 andre enn meg som ikke har hatt ETT eneste problem med K750i? Jepp Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 andre enn meg som ikke har hatt ETT eneste problem med K750i? Jepp har aldri hatt feil og er kjmepe fornøyd med denne telefon...! merkelig at dere andre har så J********** mye feil..? mandags utgaver? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Når eg prøver å gå inn på kameraet går den automatisk tilbake til hovedmenyen. Noen som har det samme problemet? det skjedde med meg etter at jeg flasha den til nyeste fw.. måtte sende den inn idag for å fikse det. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Skrur automatisk av stillemodus når du kobler til håndfrisett, hva nå det skal være godt for? Hender jo jeg hører på mp3/radio på skolen/jobben og da vil jeg helst ikke at det skal ringe med lyd... Batterimåleren er helt på trynet, det siste døgnet har den hoppet fra 64% til 49% og så frem og tilbake mellom disse flere ganger... det med baterimåleren har jeg merka og, men det var bare i starten...... har ikke merka det siden, ellers har jeg ikke hatt noen av de bugsene Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Kameraet mitt vil ikke starte lenger.. Det prøver såvidt.. men gir seg fort.. Samme hva jeg prøver.. så vil det ikke være med.. Noen som vet som K750 med ccd er ute enda? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Når eg prøver å gå inn på kameraet går den automatisk tilbake til hovedmenyen. Noen som har det samme problemet? Kameraet mitt vil ikke starte lenger.. Det prøver såvidt.. men gir seg fort.. Samme hva jeg prøver.. så vil det ikke være med.. Noen som vet som K750 med ccd er ute enda? ...samme skjer på telefonen til en på jobben, kameraet funker bare ikke. Helt *elendig* telefon etter min mening da, og så utrolig oppskrytt! Blir rett og slett i dårlig humør hver gang jeg må teste noe på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå