Gå til innhold

Finne ut hvem som ringer fra "Skjult Nummer"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste tips er å ta telefonen å si Hallo, hvem er det?

 

Det finnes ingen annen måte å gjøre det på. Kun politiet som kan finne det ut pluss noen få tall folk oss netcom og telenor. Altså du må politi andmelde en inn ringer for sjikane eller no sånt, så får du kanskje vite det..

Lenke til kommentar

Hvem er det som ikke prøver å si "Hallo, hvem er det?"? Jeg har prøvd det flere ganger (og som regel fått svar) men i det siste så har det kommet null svar. Mistenker sterkt at det er samme person alle gangene (noe med bakgrunnsstøyen) men når jeg konfronterer han/hun jeg tror det er, så nekter han/hun. Vil ikke politiannmelde det heller, med mindre det gir seg snart.

Synd at jeg ikke kan få vifte det *sukk*

 

EDIT: Thx anyways...

Endret av sigen
Lenke til kommentar
Jeg tar *aldri* telefonen dersom et er skjult nummer! ;)

Da hadde jeg gått glipp av endel penger og tilbud, og det er noen jeg kjenner som rett og slett er for dumme til å finne ut hvordan de skrur av funksjonen :whistle:

Og jeg er jo nyskjærrig av natur også da, spiller jo litt inn det også ;)

Lenke til kommentar
Jeg tar *aldri* telefonen dersom et er skjult nummer! ;)

Nei, det er på en måte litt skummelt :ermm:

Alle jeg kjenner vet at jeg ikke tar tlf dersom det er skjult nummer, så det er vel ingen i min vennekrets som er så mongo å ha på skjult nummer (utenom sekretæren på jobben :!: )... Dessuten så har ikke alle som driver med telefonsalg fått med seg at de ikke kan bruke skjult nummer, så da luker jeg hvertfall ut de! ;)

Lenke til kommentar

Vel snakk for den selv PiRANhA, mange som ringer med skjult nummer uten at de vet om det. Men det er ikke vanlige telefonselgere, det er privatpersoner som ringer og skal selge/kjøpe ting. (som regel jeg som har lagt ut annonse)

 

EDIT: Leif

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Telefon-selgere har vel ikke lov å ringe med skjult nummer?

 

Men en annen ting jeg har tenkt på, det må vel være en grunn til at noen ringer med skjult nummer? Og hvis de har en grunn til å ringe med skjult nummer, så ser ikke jeg noe poeng i å ta telefonen.

Lenke til kommentar

Hvor paraniod går det å bli da? Hva er så farlig med å ta telefon dersom noen ringer med skjult nummer? Er ikke som at noen kan komme å ta deg akkurat...huff...dere har for lite bekymringer i livet.

 

Uansett, dersom noen ringer deg mye med skjult nummer og ikke sier noe (teleterror) syntes jeg du skal anmelde det. Politet kan finne ut hvem det er, ingen annen måte å finne ut hvem det er vist personen som ringer ikke sier noe (kjenne igjen på stemmen).

Lenke til kommentar
Hvor paraniod går det å bli da? Hva er så farlig med å ta telefon dersom noen ringer med skjult nummer? Er ikke som at noen kan komme å ta deg akkurat...huff...dere har for lite bekymringer i livet.

Skrev jeg at det var farlig? Niks.

 

For å sitere meg selv "...så har ikke alle som driver med telefonsalg fått med seg at de ikke kan bruke skjult nummer..." de gangene noen har ringt meg med skjult nummer og jeg faktisk har svart (med blåtann-handsfree'en min - uten å se på telefonen først) har det vært telefonsalg/gallup/dritt.

Lenke til kommentar

Jeg tar altid telefonen, samme om det er skjult nummer eller ikke. Er teleterror som du snakker om ja _Spook_, men siden han/hun som ringer ikke sier noe, så er det ikke mulig å kjenne igjen stemmen ;)

Har ikke hørt noe i det siste nå btw, men jeg tror jeg skal si ifra neste gang (hvis den kommer) at jeg annmelder det hvis de ikke slutter. Får håpe han/hun gir seg da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...