Gå til innhold

Futurama på vei tilbake?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

UFATTELIG(!) gode nyheter!

Gud forby at jeg sier dette altså, men jeg har i det siste syntes at episodene jeg ser om, og om igjen ikke er like.....overraskende! :(

Håper på det beste!

Ps: Hva er din favoritt episode? Min er Anthology of Interest 2! :D

Lenke til kommentar
Ps: Hva er din favoritt episode? Min er Anthology of Interest 2! :D

Her er det "Why Must I Be A Crustacean In Love?"! Zoidberg er garantert den mest patetiske og kuleste hummeren som fins! Er jo helt forelsket i denne skapningen :love:

Syns også "Roswell That Ends Well" (den du siterer!) er konge.

Lenke til kommentar

Futurama er en tegneserie med både humor, følelser og satire. Husker ikke hva episoden heter men den handler hvertfall om Fry's hund. Begynnte nesten å grine på slutten der. :blush:

Har jo vært mye styr rundt sesong 6, men det ble vel slik at den aldri ble laget. Håper dette er sant.

Lenke til kommentar
Futurama er en tegneserie med både humor, følelser og satire. Husker ikke hva episoden heter men den handler hvertfall om Fry's hund. Begynnte nesten å grine på slutten der. :blush:

Har jo vært mye styr rundt sesong 6, men det ble vel slik at den aldri ble laget. Håper dette er sant.

Episoden heter "Jurrasic Bark"! :yes: Bra episode!

Forresten; Det var Sesong 5 som aldri ble laget ferdig! De fikk bare laget 4 eller 5 episoder, som de la inn i sesong 4.

Lenke til kommentar
De kom aldri lengre enn sesong 5, men siden Matt nå snart er ferdig med Simpsons så kommer han kansje tilbake til Futurama :)

For virkelig håpe det. Syntes faktisk Futurama er en smule bedre en Simpsons. Elsker Simpsons også, men Futurama er hakket bedre. Gode nyheter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...