efikkan Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Er det snakk om to uker eller to år til film(ene) kommer? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 UFATTELIG(!) gode nyheter! Gud forby at jeg sier dette altså, men jeg har i det siste syntes at episodene jeg ser om, og om igjen ikke er like.....overraskende! Håper på det beste! Ps: Hva er din favoritt episode? Min er Anthology of Interest 2! Lenke til kommentar
r Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ps: Hva er din favoritt episode? Min er Anthology of Interest 2! Her er det "Why Must I Be A Crustacean In Love?"! Zoidberg er garantert den mest patetiske og kuleste hummeren som fins! Er jo helt forelsket i denne skapningen Syns også "Roswell That Ends Well" (den du siterer!) er konge. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 er altfor lenge sidan eg har sett futurama, så det skal bli artig med eit gjennsyn. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 futurama er så sykt genialt det Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Zoidberg er garantert den mest patetiske og kuleste hummeren som fins! Er jo helt forelsket i denne skapningen Dr. Zoidberg picks up another pice, and the crowd goes wild!!!! SHHHHHHHHHHHH.... :!: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Herlige nyheter, ingenting annet! Håper bare det blir realitet av det, slik at skuffelsen ikke kommer for andre gang. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Futurama er en tegneserie med både humor, følelser og satire. Husker ikke hva episoden heter men den handler hvertfall om Fry's hund. Begynnte nesten å grine på slutten der. Har jo vært mye styr rundt sesong 6, men det ble vel slik at den aldri ble laget. Håper dette er sant. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 De kom aldri lengre enn sesong 5, men siden Matt nå snart er ferdig med Simpsons så kommer han kansje tilbake til Futurama Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Futurama er en tegneserie med både humor, følelser og satire. Husker ikke hva episoden heter men den handler hvertfall om Fry's hund. Begynnte nesten å grine på slutten der. Har jo vært mye styr rundt sesong 6, men det ble vel slik at den aldri ble laget. Håper dette er sant. Episoden heter "Jurrasic Bark"! Bra episode! Forresten; Det var Sesong 5 som aldri ble laget ferdig! De fikk bare laget 4 eller 5 episoder, som de la inn i sesong 4. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 De kom aldri lengre enn sesong 5, men siden Matt nå snart er ferdig med Simpsons så kommer han kansje tilbake til Futurama For virkelig håpe det. Syntes faktisk Futurama er en smule bedre en Simpsons. Elsker Simpsons også, men Futurama er hakket bedre. Gode nyheter! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 EAT DUST Kjell Magne!!!!! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg gleder meg til nye episoder og filmer. Futurama er rett og slett genialt. Episoden der hovedpersonene ble unge var moro (alle stadiene til Zoidberg) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg gleder meg til nye episoder og filmer. Futurama er rett og slett genialt. Episoden der hovedpersonene ble unge var moro (alle stadiene til Zoidberg) Episoden heter "Teenage Leelas mutant Hurdles"! :!: Konge episode! Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Blir bra om det kjem ein ny sesong! Men aller best hadde det vert med ein sesong 17 av The Simpson. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Blir bra om det kjem ein ny sesong! Men aller best hadde det vert med ein sesong 17 av The Simpson. Hvor stor hylle trenger du til alle DVD-eskene da? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) GRrrrrrrrRrrrrrRrrr........So many DVD's............gaaaahhh.... Endret 31. mai 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 kan anbefale alle som har dvd'ne å høre på komentator sporene, de er like morrsome som selve episodene, er ofte at "fry" eller "bender" dukker opp der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå