Snusgeneralen Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei. Har problemer med å få koplet opp det nye tv-kortet mitt (WinTVGo2) med den digitale dekoderen jeg har fra Canal Digital! Ettersom en er nødt til å bruke scart fra dekoderen til mediet som skal vise kanalene prøvde jeg først videomaskina mi mellom dekoderen og tv-kortet. Resultatet ble veldig dårlig: lyd=bare kraftig støy, bilde=veldig forvrengt...ser så vidt hvilken kanal det er... Kjøpte da en RF-modulator fra Clas Ohlson (en slik: http://www.clasohlson.no/?AFP=store/fs_mm....9B7AA4FB6803768 ) uten at det hjalp... fikk akkurat det samme resultatet!! Spørsmålet er om det virkelig er mulig å få bildene fra Canal Digitals dekoder inn på dette tv-kortet (om noe kort i det hele tatt??)? Flott om noen kunne hjelpe meg med dette! Lenke til kommentar
Snusgeneralen Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Ikke en eneste en som har prøvd og/eller vet noe om dette??? Endret 8. juni 2005 av Snusgeneralen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå