olegunnaro Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei! Jeg skal bestille meg en PowerBook () snart og lurer derfor på om at det er noen programmer man bare "må" ha? Fins det noen spill til mac som er gratis? helst 1 player (skal være borte uten nett nesten hele sommeren) Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Huff nei, Mozilla i Mac er fælt, rettogslett ekkelt, det sutter jo ressurser som "ressurs-suger", hehe. Transmit er en grei FTP-klient, Adium X er en genial IM-klient, Microsoft Office pakka er også grei å ha. Det følger vel med et par gratisspill hvis jeg ikke tar helt feil. Jeg fikk ihvertfall med meg Tony Hawk og et annet flyspill (ligner på noe av det man fant på gamle arkademaskiner, hvor man ser ovenfra) Deimos Rising tror jeg det het. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Huff nei, Mozilla i Mac er fælt, rettogslett ekkelt, det sutter jo ressurser som "ressurs-suger", hehe. Okei, Camino da Ellers er jo OpenOffice.org (NeoOffice) en veldig grei erstatter for MS Office. Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Huff nei, Mozilla i Mac er fælt, rettogslett ekkelt, det sutter jo ressurser som "ressurs-suger", hehe. Okei, Camino da Ellers er jo OpenOffice.org (NeoOffice) en veldig grei erstatter for MS Office. Å Hei, tusen takk Denne hadde jeg ikke hørt noe om. Tester nu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) MÅ bare ha Desktop Manager og Quicksilver. Klarer meg ikke uten. Edit: Adium X er en god im klient. Endret 31. mai 2005 av Slettet+432 Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 XyleScope Glimrende css-verktøy for webdesignere! Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Conversation eller MacIrssi for IRC'ing. Conversation hvis du er ute etter grafisk nytelse og ikke pleier å henge på mer enn 4-5 kanaler, MacIrssi for de som henger på mange kanaler og foretrekker funksjon fremfor utseende. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Conversation eller MacIrssi for IRC'ing. Conversation hvis du er ute etter grafisk nytelse og ikke pleier å henge på mer enn 4-5 kanaler, MacIrssi for de som henger på mange kanaler og foretrekker funksjon fremfor utseende. Colloquy er jo også en genial IRC-klient. http://colloquy.info/ Lenke til kommentar
akh Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Opera 8.01, Cyberduck er en kjekk FTP-klient, VLC og Mplayer for OSX for filmer Quicktime ikke nødvendigvis klarer å spille av. Som flere har nevnt: adiumx som IM-klient. Subethaedit (tekst/html), Neooffice, acquisition er kjekk for p2p. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Delicious Library koster $40, men for de som har en DVD eller CD eller bok-samling som de ønsker litt oversikt over, så er den helt fantastisk! Jeg har skrevet litt om den i bloggen min. Ellers er jeg blitt veldig glad i Taco HTML Editor og GIMPshop. Lenke til kommentar
Kachi Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 www.versiontracker.com her finner du det meste, de fleste programmer har anbefalinger/reviews. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 MenuMeters er et hendig lite freeware-program som lar deg overvåke maskinens bruk av ressurser. For eksempel kan man til enhver tid se hvor mange prosent av cpu-en man bruker og hvor mye RAM som er ledig. Praktisk hvis man har en treg maskin og vil finne ut hvilke programmer som tærer mest på ytelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå