Mattlakk Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Heisann Heisann.. I denne tråden skal Man komme med Oppgaver.. F.eks: Jeg vil se et bilde av deg siden av en som pisser.. og Den første som klarer et bilde av deg siden av en som pisser vinner, Premien er at den som klarer det får bestemme Hva nestemann skal gjøre... Hvis Admins vil stenge den posten så er det bare å stenge, syns bare det hørtes gøy ut.. ..... Da er det bare å begynne, Den første som skriver etter min post her får bestemme første oppgave... PS: DET ER LOV Å REDIGERE, MEN DET SKAL SE UT SOM DU ER PÅ STEDET! START! Endret 30. mai 2005 av crawford Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg vil se en ved siden av Sinnataggen i Vigelandsparken Det bør få folk til å lete i arkivene sine Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Hva med: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=225713 Ikke langt under denne posten Endret 29. mai 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Men denne leken krever litt mer aktivitet fra din side. Ikke bare et par minutters leting i google. Får se hvordan det går; det kan jo bli gøy. Og crawford, hva er det med disse store bokstavene? Endret 29. mai 2005 av CMOTDibbler Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 er det sånn å forstå at man skal ta et bilde av det som oppgaven krever, eller holder det med å redigere to bilder sammen? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Vi lar det være lov å redigere.. men prøv å få det til å se ut som du står ved sinnataggen da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå